Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 20 april 2019, 16:05   #18381
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Zo zie je maar wat voor een beerput de globalisten er hier van gemaakt hebben.

Verdraagzaamheid opperen tegenover multiculturalisme, diversiteit, open grenzen, geaardheid en geslacht.

Beginnen die groepen zichzelf te kannibaliseren....
Demper is offline  
Oud 20 april 2019, 16:10   #18382
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ach meiske toch, ik weet niet goed meer of ik met u moet lachen of huilen. Uw getrol en ronduit haatdragende praat ten aanzien van andersgeaarden is elk forum onwaardig maar een noodzakelijk kwaad in het kader van vrije meningsuiting.

U wil daar niet teveel over uitwijden maar u gaat wel een stapje verder dan gewoon homo's beledigen, nietwaar? U keurt de facto het doodstenigen goed als zijn de een normaal gevolg van hun levenswandel. Ik denk dat dit kan gekwalificeerd worden als aanzetten tot haat. En die opmerking dat u wel eens foto's zal posten van gestenigde homo's, tja dat was er helemaal over he.

Maar ipv van u consequent te gedragen als de vunzige provocateur die u bent gaat u graag het slachtoffertje uithangen en janken bij de forumpaus. Nota bene over een uitdrukking die u zelf hanteerde om homo's in het algemeen te schofferen. Nu ja, iedereen is anders opgevoed en u bedient zich natuurlijk van wat u is bijgebracht.

Waar u voorheen gewoon irritant en betweterig was heeft u met dit klikgedrag u zelf verlaagt tot een ondraaglijk kleuterniveau waar ik best niet te veel aandacht meer aan besteed. Beschouw dit dan ook als mijn laatste post gericht aan uw persoontje.
En jij vindt ook dat men vrouwen straffeloos geiten en schapen mag noemen?

Misschien moet je eens stoppen met selectief te lezen.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 20 april 2019 om 16:10.
Guinevere is offline  
Oud 20 april 2019, 16:12   #18383
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Zo zie je maar wat voor een beerput de globalisten er hier van gemaakt hebben.

Verdraagzaamheid opperen tegenover multiculturalisme, diversiteit, open grenzen, geaardheid en geslacht.

Beginnen die groepen zichzelf te kannibaliseren....
Moslims hebben zich nooit op één lijn met andersgeaarden geplaatst. Dat is iets waarin bepaalde politieke groeperingen wensten/wensen te geloven.

Het scheiden van wegen hoort nu eenmaal ook bij 't leven. Ooit zul je dat ook door hebben wanneer je volwassen bent.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 20 april 2019 om 16:23.
Guinevere is offline  
Oud 20 april 2019, 16:14   #18384
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Tot spijt van iedere homolover ga ik me niet over bepaalde zaken heen zetten. In de islam is perversie niet toegestaan en als bepaalde moslimlanden daar straffen op willen invoeren, en er draagkracht voor is in de betrokken samenleving, ga ik me er nooit tegen verzetten.

Maar feit is dat in het westen de homolove eindeloos is. En het begint enorm op de zenuwen te werken, misschien omdat ik ook moslima ben, maar de andersgeaarden kunnen volgens velen blijkbaar niets verkeerd doen. Ze mogen neerkijken op vrouwen, pedofilietopics starten, de parasiet uithangen, liegen tot ze er bijna bij neervallen,... en toch worden ze op handen en voeten gedragen. Dat stoort mij mateloos. Ieder ander wordt daarvoor zelfs gestraft! Natuurlijk hoeven ze van mij in België niet gestenigd te worden. Het is hier geen moslimland en er is zelfs geen draagkracht voor... ook niet bij de moslims. Maar hou aub op met die overdreven blinde homolove want ze zijn lieden van een perverse ideologie en ook maar mensen met fouten en gebreken, wellicht meer dan hetero's die hebben. Dus nogmaals: ik zou niet weten waarom ik bepaalde homo's blindelings moet geloven itt blijkbaar veel andere mensen.

Wat betreft valse voorwendselen: Wtf, er was een discussie over de straf die in Brunei werd ingevoerd. Fyi ik heb die discussie niet gestart. En ik begrijp eigenlijk niet waarop je die hier opnieuw wil overdoen. Dit is dan hier ook mijn laatste bericht erover, hopelijk.
:trololoo:

Wat schrijven ze in de koran over schapen die niet meer zuiver - lees: geneukt door een moslim - zijn?
Oud 20 april 2019, 16:16   #18385
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben toch nooit weg geweest?
Och joeng, ik heb zelfs mijn frieten zelf moeten halen terwijl gij vastzat onder zo'n Pakistaanse sausput!

Laatst gewijzigd door Anna List : 20 april 2019 om 16:22.
Anna List is offline  
Oud 20 april 2019, 16:18   #18386
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

Wat schrijven ze in de koran over schapen die niet meer zuiver - lees: geneukt door een moslim - zijn?
Naar wat refereer je mss?
Anna List is offline  
Oud 20 april 2019, 16:23   #18387
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Naar wat refereer je mss?
Dat men die niet meer in naam van Allah mogen slachten.

Ze mogen het dier wel doorverkopen aan het volgende dorp, die mogen het dan wel nog slachten in naam van Allah...
Oud 20 april 2019, 16:27   #18388
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Welkom terug Elio.

Dat zijn persoonlijke issues waar ik niet over mag uitweiden.

Zijzelf weet best waarover 't gaat.
Wat? Ik weet dat er hier forummers zijn die op basis van leugens anderen een permban proberen te bezorgen. En daarin jammer genoeg nog slagen ook.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 20 april 2019 om 16:28.
Guinevere is offline  
Oud 20 april 2019, 16:31   #18389
Guinevere
Banneling

Standaard

Waarvoor dient de functie 'priveberichten' op dit forum trouwens? Dat wil ik eigenlijk wel al heel lang weten.

Want wees eens eerlijk op wiens privéberichten zit u nu hier op dit forum te wachten?

En moeten forummers die u naar uw mening teveel priveberichten sturen dan maar (permanent) geband worden? Is dit mogelijk volgens het forumreglement?

Laatst gewijzigd door Guinevere : 20 april 2019 om 16:32.
Guinevere is offline  
Oud 20 april 2019, 16:37   #18390
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moslims hebben zich nooit op één lijn met andersgeaarden geplaatst. Dat is iets waarin bepaalde politieke groeperingen wensten/wensen te geloven.

Het scheiden van wegen hoort nu eenmaal ook bij 't leven. Ooit zul je dat ook door hebben wanneer je volwassen bent.
Er is geen enkel verschil tussen homofielen en moslims.

Ze zijn beiden links en doen zich voor als onderdrukt.
Demper is offline  
Oud 20 april 2019, 16:38   #18391
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Och joeng, ik heb zelfs mijn frieten zelf moeten halen terwijl gij vastzat onder zo'n Pakistaanse sausput!

Heel aromatisch.
Demper is offline  
Oud 20 april 2019, 16:41   #18392
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tot spijt van iedere homolover ga ik me niet over bepaalde zaken heen zetten. In de islam is perversie niet toegestaan en als bepaalde moslimlanden daar straffen op willen invoeren, en er draagkracht voor is in de betrokken samenleving, ga ik me er nooit tegen verzetten.

Maar feit is dat in het westen de homolove eindeloos is. En het begint enorm op de zenuwen te werken, misschien omdat ik ook moslima ben, maar de andersgeaarden kunnen volgens velen blijkbaar niets verkeerd doen. Ze mogen neerkijken op vrouwen, pedofilietopics starten, de parasiet uithangen, liegen tot ze er bijna bij neervallen,... en toch worden ze op handen en voeten gedragen. Dat stoort mij mateloos. Ieder ander wordt daarvoor zelfs gestraft! Natuurlijk hoeven ze van mij in België niet gestenigd te worden. Het is hier geen moslimland en er is zelfs geen draagkracht voor... ook niet bij de moslims. Maar hou aub op met die overdreven blinde homolove want ze zijn lieden van een perverse ideologie en ook maar mensen met fouten en gebreken, wellicht meer dan hetero's die hebben. Dus nogmaals: ik zou niet weten waarom ik bepaalde homo's blindelings moet geloven itt blijkbaar veel andere mensen.

Wat betreft valse voorwendselen: Wtf, er was een discussie over de straf die in Brunei werd ingevoerd. Fyi ik heb die discussie niet gestart. En ik begrijp eigenlijk niet waarop je die hier opnieuw wil overdoen. Dit is dan hier ook mijn laatste bericht erover, hopelijk.
het is net de islam zelf die pervers en boosaardig is. Geen enkel islamitisch land functioneert naar behoren, en naar één of andere islamitische wetenschapper kunnen we ook al fluiten wegens te dom, ook al zijn die islamieten met zijn 1,5miljard. Het enige wat ze kunnen is bidden en ambras maken/zoeken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 20 april 2019 om 16:43.
Zipper is offline  
Oud 20 april 2019, 18:15   #18393
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

Is dat even erg dan een nazi het leven redden met een zakje joods bloed ?
Henri1 is offline  
Oud 20 april 2019, 18:21   #18394
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

Heel aromatisch.
Ik had liever een kleintje met mayonaise en stoofvleessaus.
Anna List is offline  
Oud 20 april 2019, 18:23   #18395
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een hoop drama hier.... altijd problemen met vrouwen in de buurt.
Vooral vrouwen die bewijzen dat niet alle moslima's ongewenst moslima zijn....
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline  
Oud 20 april 2019, 18:24   #18396
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

man man man
Grappig hoe ideologieën steeds anderen verwijten ideologie te zijn.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline  
Oud 20 april 2019, 18:35   #18397
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik had liever een kleintje met mayonaise en stoofvleessaus.
Geen vlees?!!?!?
Demper is offline  
Oud 20 april 2019, 18:41   #18398
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Is dat even erg dan een nazi het leven redden met een zakje joods bloed ?
Citaat:
Geen vlees?!!?!?
Gerapporteerd.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 april 2019 om 18:41.
Xenophon is offline  
Oud 20 april 2019, 18:46   #18399
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Homo/hetero als een ideologie beschouwen, is dat het resultaat van islamitische hersenspoelingen, inteelt, of is het doodgewone achterlijkheid ?????

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 20 april 2019, 18:47   #18400
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Omdat hun sharia 't voorschrijft misschien?

Maar kom, wat in islamitische landen als sharia/goddelijke wetgeving geldt, heeft uiteraard niks met islam te maken.
Dus dezelfde groep mensen, uit dezelfde regio en binnen dezelfde culturele achtergrond maar die moslim zijn stenigen/verbranden/verkrachten omwille van de sharia terwijl hun buren die hindoe zijn identiek hetzelfde doen, maar dan voor andere en vooralsnog onbenoemde redenen ?

Of is de sharia ook een 'voorschrift' voor hindoes misschien ?

Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 april 2019 om 18:48.
Pandareus is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be