![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19161 |
Europees Commissaris
|
![]() Vanuit de parate kennis, dus kan ernaast zitten
![]()
#19162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19163 |
Europees Commissaris
|
![]() Kijk eens aan
![]()
#19164 |
Europees Commissaris
|
![]() Onlangs, onlangs... ik bedoel 4 jaar geleden
![]()
#19165 |
|
![]() de recentste soundtrack die ik vind is die van hlemmur en er staat geen andere artiest bij
![]() |
![]() |
![]() |
#19166 |
|
![]() ja die 4 jaar geleden had ik dus ni gezien hé!
da was met hilmar orn hilmarsson voor angels of the universe |
![]() |
![]() |
#19167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() maar 't is wel juust! ![]() Mooie afsluiting me dunkt... den deze gaat maffen... slaapwel.
![]() |
#19168 |
|
![]() k ga dat ook eens doen! slaapwel
|
![]() |
![]() |
#19169 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan er iemand de quiz reanimeren?
|
![]() |
![]() |
#19170 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal de quiz even nieuw leven in blazen, kan iemand anders dan even de rest van het forum van de ondergang redden?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
#19171 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoeveel procent van de bevolking in Tunesië was er in de jaren '60 arm?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. Laatst gewijzigd door Dies : 5 augustus 2004 om 02:56. |
![]() |
![]() |
#19172 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19173 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19174 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga het goed rekenen, want ik verdwijn voor meerdere uren van het forum.
33% was wat ik eigenlijk zocht, cijfer van de OESO dacht ik.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
#19175 |
Minister
|
![]() okee, nieuw leven biedt zich aan: de forumquiz gaat weer van start.
wat is er zo typerend aan het kattenras: Munchkin? En wat is de herkomst van dit ras? |
![]() |
![]() |
#19176 |
Minister-President
|
![]() De Munchkin is eenvoudig gezegd een kat met korte pootjes dat ontstaan is door een natuurlijke mutatie.
De geschiedenis van de moderne Munchkin begint in de zomer van 1983 in Rayville, Louisiana (VS), bij Sandra Hochenedel. Die kreeg via een advertentie twee gratis katten waarvan er één bij haar bleef. Beide katten waren drachtige poezen en beide katten hadden extreem korte pootjes. De kat die bleef was een zwarte poes, Blackberry genaamd. Blackberry kreeg verschillende nesten, verwekt door de buurtkaters en altijd had ongeveer de helft van het nest korte en de andere helft lange pootjes. Sandra hield nauwkeurige nest gegevens bij en vond tehuizen in Monroe en omgeving. Binnen korte tijd ontstond er een kolonie van kortpotige katten die kon gaan en staan waar ze wilden. In 1994 werd de Munchkin erkend als nieuw ras en kregen ze toestemming mee te doen in de kattenshows in Amerika.
#19177 |
Minister-President
|
![]() ![]()
#19178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19179 |
Minister-President
|
![]()
#19180 |
Minister
|
![]() brits korthaar? ik roep maar wat hoor, ik heb hier gewoon 3 huis-tuin en keukenkatten rondlopen...
|
![]() |