Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Caroline Gennez (sp.a) - 1 tot 7 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Caroline Gennez (sp.a) - 1 tot 7 maart "Waar Stevaert als voorzitter zijn pijlen meer richt op het binnenland, is het de taak van ondervoorzitster Gennez om zich meer te concentreren op Europa. Onlangs bewees ze nog slagkracht in huis te hebben door de publicatie van haar boek ‘Beste Euro

Discussietools
Oud 2 maart 2004, 00:25   #1
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Op
http://www.s-p-a.be/nationaal/nieuws...esteeuropa.asp
kan je het boek "Beste Europa" van Caroline Gennez bestellen.

Misschien interessant voor mensen die wat zinnigere vragen willen stellen dan "wat vind je van het koningshuis etc.".

Spijtig dat het boek niet online staat, dan konden we er sneller op inspelen, en naar verwijzen. Misschien een tip voor het volgende boek van SP.A?
boer_bavo is offline  
Oud 2 maart 2004, 13:56   #2
Rola
Vreemdeling

Standaard

Ik heb het boek zelf niet gelezen en kan het dus ook niet beoordelen. De commentaren zijn echter niet erg lovend en sprekend ronduit van goedkoop plat populisme. Het zou dus duidelijk de neerslag zijn van een verkiezingsmachine werkzaam voor de SPa. De inbreng van Gennez zou eigenlijk nihil zijn. Tot daar de beoordeling van mijn "zou" verhaal. Ik laat de beoordeling over aan de lezer van het boekje. Zijn er hier mensen die het boekje wel gelezen hebben? Zo ja, wat is uw commentaar. Een boekje On-line plaatsen is natuurlijk een zeer goed idee.
Rola is offline  
Oud 2 maart 2004, 14:13   #3
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien interessant voor mensen die wat zinnigere vragen willen stellen dan "wat vind je van het koningshuis etc.".
Om tegendraads te doen:

Is Caroline Genez republikein of royalist en waarom? (Gelieve to the point te antwoorden)
Oud 2 maart 2004, 19:16   #4
Caroline Gennez
Vreemdeling

Standaard

Gelieve geen uitspraken te doen als u het boekje niet gelezen hebt. Het is een eerste aanzet tot ons Europees verkiezingsprogramma en heeft tot doel het debat over Europa bij de mensen aan te wakkeren. Het is immers moeilijk om bewust te gaan stemmen zonder informatie over een ver-van-mijn-bed beleidsniveau (zoals dat helaas bij de meeste kiezers heet).
Het boekje is gratis te bekomen via [email protected]
Doen!
Caroline Gennez is offline  
Oud 2 maart 2004, 22:27   #5
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caroline Gennez
Gelieve geen uitspraken te doen als u het boekje niet gelezen hebt. Het is een eerste aanzet tot ons Europees verkiezingsprogramma en heeft tot doel het debat over Europa bij de mensen aan te wakkeren. Het is immers moeilijk om bewust te gaan stemmen zonder informatie over een ver-van-mijn-bed beleidsniveau (zoals dat helaas bij de meeste kiezers heet).
Het boekje is gratis te bekomen via [email protected]
Doen!
Als partij die zich tegenwoordig ook op de groene kant wilt profileren, is het eigenlijk een schande dat je het boek niet gewoon op het internet kan lezen.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline  
Oud 2 maart 2004, 22:28   #6
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelieve geen uitspraken te doen als u het boekje niet gelezen hebt.
Gezien de gemiddelde snelheid van de Belgische post kunnen we deze forumsessie dan maar beter 2 weken uitstellen
boer_bavo is offline  
Oud 3 maart 2004, 18:39   #7
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rola
De inbreng van Gennez zou eigenlijk nihil zijn.
Dergelijke dingen worden meestal door een "huurwoordenaar" (= ghostwriter) geschreven. Het zou me niet verwonderen als het van de hand van Frank Bambust is, die schrijft immers heel regelmatig voor politieke partijen en partijbonzen.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 3 maart 2004, 20:10   #8
Caroline Gennez
Vreemdeling

Standaard

Helaas, Frank Bambust is mij onbekend. Ik heb aan dit boekje, na rijp overleg met een aantal collega's en gemotiveerde medewerkers, wel degelijk zelf gewerkt. Raar, hé?
Oud 3 maart 2004, 20:13   #9
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Helaas, Frank Bambust is mij onbekend. Ik heb aan dit boekje, na rijp overleg met een aantal collega's en gemotiveerde medewerkers, wel degelijk zelf gewerkt. Raar, hé?
Waarom zou dat raar zijn? Het ene kan waar zijn, het andere eveneens. Frank Bambus heeft al voor meerdere partijen en partijbonzen boeken en boekjes geschreven (doe maar gerust even navraag bij uw partij). Ik zou dus helemaal niet versteld staan mocht hij hieraan meegewerkt hebben. Maar ik geloof u dat als u zegt dat u, samen met een hele ploeg, aan dit "fotoboekje" hebt gewerkt. Het is immers een plaatjesboek, eerder dan een echte tekst.
Oud 3 maart 2004, 20:16   #10
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zetten jullie het boekje niet gewoon on line?
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline  
Oud 3 maart 2004, 20:18   #11
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Teveel plaatjes, te weinig tekst.

En misschien is pdf bij de SP.a nog niet doorgedrongen.
Oud 3 maart 2004, 20:20   #12
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Teveel plaatjes, te weinig tekst.

En misschien is pdf bij de SP.a nog niet doorgedrongen.
Ze sturen de boekjes gratis op. Iets duurder als een bestand op het internet zetten volgens mij...
S. is offline  
Oud 3 maart 2004, 20:23   #13
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze sturen de boekjes gratis op. Iets duurder als een bestand op het internet zetten volgens mij...
Iets? Heel wat duurder. Een pdf'je maken kost nu eenmaal geen geld, zelf als is de zaak heel mooi grafisch uitgewerkt.
Oud 3 maart 2004, 20:26   #14
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Iets? Heel wat duurder. Een pdf'je maken kost nu eenmaal geen geld, zelf als is de zaak heel mooi grafisch uitgewerkt.
Dus blijft de vraag aan Caroline Gennez: wilt U het boek op het internet zetten?
S. is offline  
Oud 4 maart 2004, 14:45   #15
SB1234
Schepen

Standaard

Een terechte vraag om het online te gooien hoor Caroline: kost nog veel minder en is beter voor de natuur!
SB1234 is offline  
Oud 4 maart 2004, 14:53   #16
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Op
http://www.s-p-a.be/nationaal/nieuws...esteeuropa.asp
kan je het boek "Beste Europa" van Caroline Gennez bestellen.

Spijtig dat het boek niet online staat, dan konden we er sneller op inspelen, en naar verwijzen. Misschien een tip voor het volgende boek van SP.A?
Heeft u haar hier al veel weten schrijven? Ze is al een hele tijd niet meer gesignaleerd...
Volgens mij heeft mevrouw zich enkel gratis ingeschreven om zich te komen promoten voor 13 juni. Ik trap niet in haar val en stel alvast geen vragen meer...
Kristof Miele is offline  
Oud 4 maart 2004, 15:03   #17
SB1234
Schepen

Standaard

Veel vragen, weinig antwoorden...

Maar dat is toch de foute tactiek denk ik hoor Kristof: de mensen die hier een kijkje komen nemen zijn echt wel bezig met politiek en zullen dus wél afgaan op de inhoud die gepost wordt.
SB1234 is offline  
Oud 4 maart 2004, 17:25   #18
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Miele
Heeft u haar hier al veel weten schrijven? Ze is al een hele tijd niet meer gesignaleerd...
Volgens mij heeft mevrouw zich enkel gratis ingeschreven om zich te komen promoten voor 13 juni. Ik trap niet in haar val en stel alvast geen vragen meer...
Mij is al duidelijk geworden dat Caroline Gennez er eentje is uit Steves modellenbureau: niet onaardig om naar te kijken, maar inhoudelijk niet zo sterk.
Oud 5 maart 2004, 16:29   #19
Caroline Gennez
Vreemdeling

Standaard

Absoluut goed idee om het boekje online te plaatsen. Ik geef het graag door aan onze communicatiedienst. Ondertussen zijn er al meer dan 8000 (papieren) boekjes de deur uit. Snel zijn is dus de boodschap, een online-versie een ideaal alternatief. Thx! Voor de geïnteresseerden: maandag verschijnt er een opiniestuk van mijn hand in De Standaard. Een to the point antwoord op al jullie kritische bedenkingen...
Oud 6 maart 2004, 17:51   #20
Akila
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Absoluut goed idee om het boekje online te plaatsen. Ik geef het graag door aan onze communicatiedienst. Ondertussen zijn er al meer dan 8000 (papieren) boekjes de deur uit. Snel zijn is dus de boodschap, een online-versie een ideaal alternatief. Thx! Voor de geïnteresseerden: maandag verschijnt er een opiniestuk van mijn hand in De Standaard. Een to the point antwoord op al jullie kritische bedenkingen...
Toch leuk dat je met een vingerknip kunt rekenen op ruimte in De Standaard. En zeggen dat De Standaard geen letter heeft besteed aan het boekje van Gerolf Annemans...
Sommige partijen en politici kunnen alleen maar dromen van zo'n forum.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be