![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom mee naar buiten allemaal
dan zoeken wij de Wielewaal, en horen wij die muzikant dan is de zomer weer in ‘t land! Doedeljoe klinkt zijn lied doedeljoe klinkt zijn lied doedeljoe en anders niet. Hij woont in ‘t dikke eikenbos gekleed in gouden vederbos, Daar jodelt hij op zijn schalmei tovert onze harten blij. Doedeljoe klinkt zijn lied doedeljoe klinkt zijn lied doedelioe en anders niet
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja ik zat ook te denken we lijken wel gék hier voor zo'n schermpje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Teveel volk buiten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een echte Derk-draad, trouwens. ![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mama, ik wil een man heb. Wat voor man mijn lieve kind? Wil je dan een Fransman, hè? Neen, mama, nee. Een Fransman, die wil ik niet, want parlez-vous versta ik niét. Dit is mijn plezier, met die boerjong kerels hier . Mama; ik wil éen man heb. Wat voor man mijn lieve kind? Wil je dan een Engelsman? Neen, mama, Nee. Een Engelsman, die wil ik niet, want I love you versta ik niet. Dit is mijn plezier met die boerjong kerels hier. Mama, ik wil een man heb. Wat voor man mijn lieve kind? Wil je dan een Hollandsman? Ja, mama, ja. Een Hollandman, die wil ik heb, en in zijn armen wil ik Ie. Want dit is mijn plezier, met die boerjong kerels hier.
![]() |