![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gerolf Annemans (Vlaams Blok) - 15 tot 21 maart "Deze gewezen journalist voor onder meer het Pallieterke heeft al heel wat dienstjaren. Hij draagt de politiek een warm hart toe en komt al jaren na elkaar met een sterk resultaat aandraven voor het Vlaams Blok. Hoe hij het steeds blijft voor elkaar |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Als toekomstig regent zou ik graag willen weten welke maatregelen u zal treffen om het onderwijs effectiever en aangenamer te laten verlopen voor zowel leerlingen als leraars.
Staat het VB voor privatisering van het onderwijs? Hoe gaat u de kwaliteit van het onderwijs trachten te verbeteren? groet, lvp
la luta continua! EERST DE MENSEN NIET DE WINSTEN!!! STEM PVDA+ 1, recht op brugpensioen op 55 MET aanwerving van jongere 2, goedkopere geneesmiddelen en een goedkopere ziekteverzekering 3, vermogensbelasting van 1% op alle fortuinen boven de 500 000euro. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het Vlaams Blok pleit ondermeer voor:
* Het herstel van het kwaliteitsonderwijs in het middelbaar onderwijs van voor de VSO-periode. * Het opwaarderen van vakken die niet economistisch van aard zijn en die dienen voor de algemene ontwikkeling van de mens, waaronder geschiedenis en sport. * Het behoud van de twee verschillende netten in het onderwijs. Pogingen tot het starten van een nieuwe schooloorlog zijn uit den boze. * Een halt toe roepen aan het misbruik van vakken als godsdienst en geschiedenis door progressieve leraars om er ideologisch gekleurde maatschappijkritiek te geven en het multicul-dogma te propageren. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat: