![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Middenin
D`r komt een man een restaurant binnen en die vraagt om een kop koffie, maar zegt-ie: `Niet te heet en niet te koud, maar precies er tussen in` Dat die ober loopt weg en komt met die koffie terug. Zegt die klant: `Ik wil graag een broodje bal, maar niet te heet en niet te koud, maar precies er tussen in!` Nou, die ober krijgt een beetje de pleuris in op die zeikerd, maar die komt toch terug met een broodje bal. `Ach` zegt die gozer, `nu u hier toch nog staat, ik wil graag ook nog een broodje ei, niet te hard en niet te zacht, maar precies er tussen in` Zegt die ober pissig: `Ach man, ... lik me reet, niet links en niet rechts, maar precies er tussen in!` |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap um niet!
![]() |
![]() |
![]() |