![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Karel De Gucht (VLD) - 19 tot 25 april "Deze liberale kopman beheerste gedurende verscheidene jaren het nieuws met opmerkelijke uitspraken. Jurist, Europees parlementair, Volksvertegenwoordiger, ... Na enkele desastreuze peilingen probeert deze oud-voorzitter nu de schaapjes op het droge |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Hallo
Op 21 april zei u in TerZake tijdens een discussie met Frank Vanhecke, die u (volgens mij toch) met voorsprong won, over de veroordeling van het vlaams blok, het volgende: Volgens mij heeft het vlaamse volk nog veel vertrouwen in het gerecht. Daar stelde ik mij toch enkele vragen bij. Nu het proces dutroux ook bezig is, denk ik dat het vertrouwen in het gerecht bij de mensen heel laag is. Wat denkt u nu eigenlijk precies? Blijft u erbij dat het vertrouwen in het gerecht op een hoog peil staat? of juist niet? |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Het laatste beetje vertrouwen dat ik nog had is sinds vandaag weg.
#3 |
Burgemeester
|
![]() mijn vertrouwen in het gerecht is sinds gisteren 0
![]()
#4 |
Vreemdeling
|
![]() dat van mij al sind lange tijd maar spijtig ben ik bezig tegen de Vlaams belastingen en erfenisrecht.
![]()