![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() De Britse politie kon een bende overvallers gemakkelijk arresteren. De chauffeur van de vluchtwagen wilde namelijk niet te snel rijden.
Drie mannen overvielen een juwelierszaak in het centrum van Surrey. Daarbij stolen ze juwelen die in totaal zo'n 71.000 euro waard zijn. De daders vluchtten weg in een Alfa Romeo maar omstanders noteerden de nummerplaat en belden de politie. Die kon de bende na 30 minuten inhalen. De chauffeur van de vluchtwagen, Neil Murray, weigerde namelijk een snelheidsovertreding te begaan en vertraagde telkens in een zone 50. Murray en zijn medeplichtige Bradley Jayes kregen vijf jaar cel. De andere overvaller Darren Tomlinson werd veroordeeld tot een celstraf van tien jaar omdat hij ook betrokken was bij andere overvallen.
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Een man uit Denderleeuw heeft een boete van 100 euro gekregen omdat hij een sneetje brood at achter het stuur. De bakker bracht net wat brood rond.
David De Mey is al twintig jaar bakker. "Als zelfstandige bakker is de klant koning: eerst breng je het bestelde brood ter plaatse, dan mag je zelf aan eten denken. Om de eerste honger te stillen, graaide ik een rozijnenboterham uit de zak en stak die in mijn mond. Naast mij stond een zwarte Peugeot waarvan de passagier plots het raampje liet zakken en vroeg wat ik aan het uitrichten was. Ik vertelde dat ik een boterham aan het eten was en vroeg of daar iets verkeerds mee was", zei De Mey. Choco De bakker moest de auto volgen naar een nabijgelegen parkeerterrein en daar bleken de heren politieagenten te zijn: "Ze droegen een uniform, maar identificeerden zich niet. Mijn papieren en wagen waren in orde, dus ik kon snel beschikken. Toen voegde een van de twee agenten er smalend aan toe dat ik de volgende keer beter een boterham met choco nam, maar over een overtreding of een proces-verbaal werd niet gepraat." "Groot was mijn verbazing toen ik vrijdag een proces-verbaal van de wegpolitie van Anderlecht in de bus kreeg met het verzoek 100 euro te betalen. Hebben politiediensten echt niets anders te doen dan een hardwerkende zelfstandige met pietluttigheden op stang te jagen?", aldus De Mey. Interpretatie Korpsoverste van politiezone Haaltert-Denderleeuw, Rudy Blom, vindt het een verbazingwekkend verhaal: "De wegpolitie valt onder federale bevoegdheid en legt mogelijk andere prioriteiten. Mijn manschappen verbaliseerden nog nooit zo'n voorval. Volgens de webcode moet je je voertuig altijd volledig onder controle kunnen houden. Een broodje knabbelen, vind ik zelf wel kunnen, maar is voor interpretatie vatbaar."
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Tom Orchard, een Tasmaanse voetballer, wordt een begrip. Tijdens een live-uitzending kwam hij op het lumineuze idee om zijn penis uit de broek te halen en ermee te spelen. Weliswaar in de achtergrond terwijl er een interview werd afgenomen van een teammaat. Maar alleszins grensverleggend.
Het interview werd live afgenomen, dus knippen kon niet meer. De zender die Tom Orchard en zijn penis toevallig in beeld kreeg, werd bedolven onder de klachten. De Tasmaanse voetbalbond en Orchards club, Clarence Football, zijn een onderzoek gestart. De voorzitter heeft namens de club excuses aangeboden aan het publiek. Orchard zelf is op het matje geroepen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() diepgang ? in k&k ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() cornerpaaltjes neuken dat is wel beschaafd...'t zit in onze kop...'t zit in onze kop |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuwe dag, nieuwe onnozelaars:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Zie ze daar staan... Pff, ge zou er spontaan een schietvergunning voor aanvragen als ge bedenkt dat die onnozele trutten ons moeten beschermen...
Ah nee, die zijn er om met ne pistolé langs de weg te staan en mensen 6 keer op een week op dezelfde baan te flitsen... NIQUE LA POLICE! (NTM) |
![]() |
![]() |