![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ikzelf en vele andere biseksuelen ergeren zich dood aan het feit dat wij als holebi's worden bestempeld.
Wij hebben NIETS te maken met homoseksuelen dus waarom worden wij met één naam genoemd. Meer zelfs, ikzelf en de meeste van mijn soortgenoten kunnen de meeste homoseksuelen gewoon langs geen kanten uitstaan ... 1. Ze denken dat de holebibeweging enkel rond henzelf draait. Biseksuelen zijn anders veel meer vertegenwoordigd in onze bevolking me dunkt. 2. Ze zijn ongelooflijk bekrompen. Een 'hetero' staat dikwijls meer open voor andere vormen van seks, maar een 'homoseksueel' begint als het ware te blijten als men iets anders voorstelt. Dan beginnen ze lastig te doen en te zagen over hun geaardheid. 3. En dan nog die verderfelijke parades. Zij zijn de relnichten, niet ons. Maken de biseksuelen ook zoveel van hun tamtam?? Ik denk het niet! Dit forumonderdeel staat gewoon stampevol met topics aangaande homosexualiteit maar over biseksuelen staat er niks. En gelukkig maar want dat geschreeuw om aandacht is niks voor ons. Het wordt tijd dat we de holebibeweging opsplitsen en elk onze eigen weg gaan in een holebeweging en een bibeweging. Want het is door al die relnichterij dat wij biseksuelen mee in diskrediet worden gebracht en ik wil dat niet langer. Of laten we voortaan gewoon spreken over uniseksuelen (homo/hetero) en biseksuelen. Dat is veel logischer toch mijns inziens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jouw beeld van homo's is serieus scheefgetrokken. Hopelijk is het duidelijk dat de militante homo's, de relnichten en de parades geen representatief beeld geven van wat homoseksualiteit betekenen. Eerlijk, ik erger me aan de houding van (sommige) biseksuelen. Ze proberen hun geaardheid als een soort prestatie te verkopen. "ik val op personen in plaats van op een geslacht" "ik denk uit het hokje en heb een open geest". Terwijl een geaardheid hierop neerkomt: piet, foef of beide ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De HE-beweging voor heteroseksuelen, met een splitsing HEVRO (heteroseksuele vrouwen) en HEMA (heteroseksuele mannen) De HO-beweging voor homo's De LE-beweging voor lesbo's De BI-beweging voor biseksuelen, met een splitsing BIVRO (biseksuele vrouwen) en BIMA (biseksuele mannnen). Daarnaast natuurlijk een overlegcomité waarin alle groepen vertegenwoordigd zijn, de HEBOBEBI, in de volksmond de GANG BANG. Er zijn dan natuurlijk nog de taalverschillen. Indien we de gemeenschappen als leidraad nemen, komen we uit op volgende bewegingen: Hetero's - Vrouwen - Vlaamse: HEVROVLA - Waalse: HEVROFRA (ik geef voor de eenvoud geen Franse vertaling) - Duitstalig: HEVRODUI - Mannen - Vlaams: HEMAVLA - Waals: HEMAFRA - Duits: HEMADUI Homo's - Vlaamse: HOVLA - Waals: HOFRA - Duits: HODUI Lesbo's - Vlaamse: LEVLA - Waalse: LEFRA - DUits: LEDUI Biseksuelen - Mannen - Vlaamse: BIMAVLA - Waals: BIMAFRA - Duits: BIMADUI - Vrouwen - Vlaamse: BIVROVLA - Waalse: BIVROFRA - DUits: BIVRODUI Om het communautair allemaal wat in evenwicht te houden, wordt de HEBOBEBI best omgevormd tot HEBOBEBIVLAFRADUI. We kunnen natuurlijk ook de gewesten als leidraad nemen, of meer nog, als extra vertegenwoordiging, om de Brusselse homo's, lesbo's, bi's en hetero's een eigen vertegenwoordigingsorgaan te bieden, zonder hierbij de taaldiversiteit niet uit het oog te verliezen. We spreken in dat geval van BRUBI... [moderatie: zo zal het wel volstaan]
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 31 juli 2009 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Niet op hem letten...
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 31 juli 2009 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() En daarna nog eens in separatisten, federalisten, unitaristen, enz...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Amaai, da's triestig...
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ook zij hebben recht op vertegenwoordiging: de VLABRUMAEM (Vlaams Brusselse Mannelijke Eenzame Masturbeerders). We laten politieke kleur voor de gemakkelijkheid even achterwege.
![]() |
#12 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Hokjesdenken leidt meestal niet tot veel goeds. Ook nu niet. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Begin je eigen federatie, mijn zegen heb je alvast. Ook jij bent bijzonder, HOUZEE!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En ik ijver inderdaad voor een afsplitsing van de holebifederaties die daar enkel nog zijn om de belangen van homoseksuelen te behartigen. En nogmaals zijn wij een soort apart, homoseksuelen hebben niet meer of minder te zien met ons als heteroseksuelen. Dus het wordt tijd dat men eindelijk eens van dat illogische lettergrepenconglomeraat 'holebi' afstapt en de zaken noemt met de naam waarmee ze benoemt dienen te worden! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Minister-President
|
![]() Mijn duim wat doorgaans wel een goed ingelichte en geïnformeerde bron is in mijn geval.
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() Geloof me, zoals u zijn er dertien in een dozijn op internetfora... ![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 1 augustus 2009 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |