![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() *knip*
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...derlecht.dhtml De multicul. De vraag is dan;wanneer gaan ze er eens wat aandoen? Men weet dit al meer dan 15jaar lang,steeds word er niks aangedaan. Mijn vraag is dan ook nog;wie gaat daar wat aandoen en wanneer?Partijen als cd&v en vld en nu ook nv-a kunnen daar wat aandoen en maatregelen nemen maar je hoort deze alweer niet nu,niemand te bespeuren. Dat krapuul heeft ook gewone mensen aangevallen die vroegen wat er aan de hand was,heel raar we nu geen centrum van gelijke kansen zien tevoorschijn komen,ze zijn er anders als de kippen bij om te staan roepen,racisme. Laatst gewijzigd door Donderdag : 28 augustus 2009 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artikeltjes uit online-kranten naar het forum kopiëren is niet toeglaten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb al gezegd;nog een beetje geduld en je gaat toestanden krijgen zoals in frankrijk,ze zijn nu al bezig,als je ziet hoevelen er bijkomen de komende 20jaar,houd je hart maar al goed vast. De topic gaat over maatschappij en samenleving,dit gaat over wat er in de maatschappij en samenleving gebeurt. Laatst gewijzigd door Marlboro : 28 augustus 2009 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wacht maar af binnen xxx jaren als jullie er niks aan doen en maar laten begaan. ps:Volgens het VRT-nieuws op de radio waren het maar enkele "opstootjes" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Auteursrecht,manman,het forum of eender welke fora staat stampvol mee artikels vanuit gazetten online of andere sites.
Zolang de bron er word bijgezet zie ik het probleem niet.Ze gaan hier veel opkuis werk hebben als ze alles moeten gaan wissen.Door de bron erbij te zetten weet iedereen van wie en waar het komt,komt dus niet muggeziften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het forumreglement:
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Beste Marlboro,
ik denk dat dit weinig te maken heeft met "de multicul". Het zijn hier inderdaad allochtonen (vooral of alleen Marokkanen wellicht), maar dat wil niet zeggen dat "de multicul" daardoor gefaald heeft. Het gaat hier om een deel van de Marokkaanse bevolking dat zich schuldig maakt aan criminaliteit, dat het zover probeert te krijgen dat de flikken niet meer op hun territorium komen, enz. maar daarom kan je niet ALLE Marokkanen over dezelfde kam scheren. er zijn veel Marokkanen die hier werken, een gewoon gezin hebben, etc. Dat gespuis in Brussel (ook in andere steden) moet volgens mij keihard aangepakt worden: schoolplichtigen aan het werk zetten in de vakanties, e.d. Er moet dringend iets gebeuren, want deze groep verpest het voor de ganse populatie, het bevordert alleen maar de vooroordelen over de Marokkanen in het algemeen. Jammer genoeg is er buiten het VB geen enkele partij die de moed heeft er ook iets aan te doen. Het VB stelt voor om ze op een vliegtuig te steken "naar afzender", goed wetende dat dit onrealistisch is. Dus eigenlijk hypothekeert het VB een oplossing door hun extreme voorstellen. Zij creëert een taboesfeer van extremisme rond deze problematiek, zodat niemand er zijn vingers aan durft te verbranden. Het is natuurlijk niet de schuld van het VB dat de andere partijen nalatig zijn, maar het VB heeft e.e.a. wel bijna onbespreekbaar gemaakt. Met vriendelijke groeten, frontstar |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt ge al geklikt raf, anders raakt Marlboro natuurlijk nooit aan zn strafpunten om em te helpen verbannen.
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() het spreekt zichzelf tegen,ongeloofwaardig dus
![]()
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beste,ik ken mensen op mijn werk die van allochtone afkomst zijn en die zelf zeggen dat gespuis ze moeten aanpakken,ze zeggen het zelf met die woorden,toch wel raar;zeg ik dat of een vlaming dit het mag niet of het zou zelfs al racisme zijn terwijl ik het alleen maar heb over degene die natuurlijk hier de boel omzeep helpen. Het was ervoor ook nooit bespreekbaar,het is dankzij ons de mensen niet meer voor de zot worden gehouden,terwijl alle anderen hun nek in het zand staken en liever de andere kant blijven opkijken en niks aan de problemen doen,bang voor stemmenverlies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Inderdaad;ik heb zelf uit hun eigen forumregelement aangehaald het nu net wel mag + het hier stampvol staat net zoals op alle andere fora waar ik zit het vol staat mee krantenartikels,het is actua en het heeft te maken met samenleving en hetgeen er in de maatschappij gebeurt.
De reden waarom raf zit te muggeziften is omdat het om z'n vrienden gaat en dat mag niet gezegd worden alweer. Ongeloofelijk hoeveel mensen er toch bij zijn die zelfs zo'n mensen zitten te beschermen.Ik heb het niet over de allochtonen die zich hier wel gedragen,ik heb het alleen maar over dat gespuis en alsook over autochtoon gespuis,ik maak er geen probleem van om bv uit te halen naar die 29jarige verkrachter die net uit de bak was en opnieuw een meiske heeft aangerand,geen compassie mee,hard aanpakken maar als je dat aanhaalt dan ga je mensen als raf niks horen zeggen,geen probleem opeens dan.ts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier niet over een krantenbericht, maar over een bericht dat je van een ander medium gekopieerd hebt. Het is de tekst in vetjes die van toepassing is.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het spreekt zichzelf niet tegen. Het gaat om twee verschillende zaken, zijnde het "overnemen van een krantenbericht" en het "kopiëren van een ander medium".
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() Denk dat Raf gewoon deze discussie op een zijspoor wou brengen, wat hem blijkbaar aardig is gelukt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() het overnemen van een krantenbericht doe je door het te copieren van een ander medium,vermits deze site geen nieuwssite is...
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het "overnemen van een krantenbericht", is het overschrijven (typen) van een tekst uit een papieren krant. De website van Het Laatste Nieuws is geen krant; het is een medium. Het kopiëren van de teksten van een ander medium is tegen het forumreglement.
![]() |
![]() |