![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht eerst dat dit een verlate aprilgrap was, maar nee!
SHOCKING!! Citaat:
Vandaar dat ik ze graag te koop of te huur stel, elk redelijk bod is bespreekbaar, 't is toch bijna solden ![]() Website "Georgië, parel van de Kaukasus" http://users.pandora.be/amarcord ![]() Website "amarcord vzw" http://www.amarcord.be ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Heeft uw website ook een helpdesk?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ikheb ook niet gezegd dat die 55 miljoen euro moeten kosten hé! ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Hoe kan zoiets nu 55milj Euro kosten????
Hadden ze het aan mij gevraagd, dan deed ik het gratis ... alé laat ons redelijk blijven en het houden op 1milj Euro ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() 55 miljoen, een pak geld... Het onderzoeken waard, denk ik. Maar dat laat ik liever aan experts over.
Wat ik als burger nu wel eens wil weten, is hoe het komt dat er voor de zoveelste keer een verdachtmaking komt aan het adres van Verhofstadt en Co. Los van de politieke kleur die men koestert, moet iedereen het er toch over eens zijn dat dit zo niet verder kan. Wat is er eigenlijk aan de hand?! Heeft de oppositie een taktiek aangenomen van "beschuldig er maar op los", of het terecht is of niet: "Alle middelen zijn goed om de geloofwaardigheid van paars-groen te ondermijnen"? Of liegt de regering ronduit in de verschillende dossiers? De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden, zoals bv. over de cijfers rond de criminaliteit, waarbij de enen zich baseren op bepaalde cijfers en anderen op andere cijfers + waar ook nog eens interpretatie mogelijk is. MAAR ik kan me niet ontdoen van de indruk dat er hier en daar BEWUST gelogen wordt. Dat baart me zorgen. Mij, die gelooft in de goede bedoelingen van de meeste politici, in hun inzet volgens hun overtuiging (zonder blind te zijn voor - te veel - gevallen van eigenbelang). Ook wanneer iemands overtuiging anders is dan de mijne, geen probleem, ZOLANG HET MAAR ZUIVER IS, EN VOLGENS EEN OVERTUIGING! Om terug te komen op het onderwerp: waarom wordt enkel "de bekendmaking van Brepoels" in het nieuws gebracht, en niet direct (of na een dag, of ondertussen al twee dagen) ook de reactie van de beschuldigde? Ook het geval met de visa (Nigeria?) waarop Nelly Maes zei dat zij de regering hier al twee jaar geleden een vraag over heeft gesteld, kreeg ook geen (of onvoldoende) uitleg... Zucht... DNB
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Komaan zeg, ik werk dagelijks aan websites, ik zie dagelijks lay-outs van websites en ik heb er al gezien die voor 100.000 BEF of 2.500 € in elkaar zitten en die stukken schoner zijn dan deze die er nu opzit!
Het zijn dwazekloten, heel die regering!
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Er zit nog wat extra hardware in het budget, en enkele databases werden geïntegreerd. Dat kost wel geld, maar ik denk dat de belangrijkste kostenpost de tijdsdruk is.
De site is kort voor de verkiezingen operationeel. Vermoedelijk moest alles zeer snel gaan, en toch veilig werken, dat jaagt de prijs pijlsnel omhoog: overuren, geen tijd om een scherpe prijs te onderhandelen, capaciteit van de leveranciers... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() AdFundum
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 55 miljoen Euro voor een webstekje?
En dan maar zeiken over de grijpstuiver die men aan de monarchie besteedt, en die dan nog grotendeels naar de gemeenschap terugvloeit. ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een paar jaar geleden was ik zelf WebMaster van een site met een hondertal paginas en een netwerk van verwijzingen. Wekelijks moest men wel alle verwijzingen nagaan en dergelijke meer. De vraag is hoe groot de webside van de overheid is en hoeveel aanpassingen er wekelijks/dagelijks dienen te gebeuren. Onze huidige bedrijfs webside is ook vrij uitgebreid maar de kost prijs lijkt me niet veel verder te komen dan een 200.000 Euro. De medewerkers hebben echter nog andere taken. O.a. het netwerk beheren en de helpdesk. Voor mijn webside kregen we ongeveer 12.000 Euro per jaar. ( Gedurende twee jaar ) Van dit bedrag moesten we nog hardware aankopen. ![]() mvg. Rogier ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie al waarom de N-VA zo boos is:
![]() ![]() ![]() ![]() Go Belgium!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Kleinste kind maakt tegenwoordig voor zijn hobby websites. Van écht e-government is er vooralsnog geen sprake. Waarschijnlijk moet er eerst nog meer aan verdiend worden. Idem voor de vlaamse regering: beloven maar niks veranderen. Of zijn de ambtenaren nog te loemp om treffelijk met een pc om te springen? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De bedoeling van 'belgium.be' is om onder andere alle formulieren, gegevens en aanvragen te kunnen verkrijgen via internet bij geciteerde website. Alle ambtenaren - en dat zijn er zéér veel - die van kort of ver ook maar wat hiermee van doen hebben komen dan vanzelf zonder werk te zitten. In aloude traditie zouden wij ze evengoed kunnen laten zitten nietsdoen, maarja, hier zal ook wel commentaar op komen zeker.
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Ik ken geen bal van informatica en vind ook dat dat VEEL geld is!
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() Ja er zijn er natuurlijk wel meer die hier hun zakken gevuld hebben, nietwaar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |