![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Met deze titel wou ik reageren op de schietpartij , gepleegd of niet door een Vlaams Blok- gemeenteraadslid, en de hierbijhorende onderwerpen op dit forum van onze driftige schrijvelaars thepiano en kaiser .
Op de dag van de "veroordeling" in Gent , heb ik het al tegen iedereen die het wou horen gezegd : dit moest ervan komen !! Het enige wat men bereikt heeft met het proces in Gent en de uitspraak is de verdere polarisering van links en rechts . Zelfs in die mate dat het tot uitbarstingen komt! Ik keur het ten zeerste af , en deze man moet dan ook uit de partij en in de gevangenis ! Als het allemaal zo gelopen is ! In hoeverre is er misschien sprake van provocatie ? ( dat keurt natuurlijk niks goed ) Mijn idee is : als je 1 vlaming op 6 ( of meer ) schoffeert , dan zullen er altijd zijn die reageren. PS: en ja , voor diegene die het wil omdraaien : allochtonen zijn ook mensen en moeten ook correct behandelt worden !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De gebruikelijke slachtofferrol
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Vlaams Blok wordt "aangepakt"
Straffe kost ! Een Blokker slaat aan het moorden en het Blok wordt "aangepakt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De heilige antonius of de heilige Verhofstadt zal de pistool hebben vastgehouden ( rechter vloms blok proces )
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Het was natuurlijk ook te verwachten hoe dat jullie zouden reageren !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reacties van de anti VB club op dit forum zijn daar wel schoolvoorbeelden van. Welke andere link ziet U er dan wel in? Een link die dan nog een bewijs vereist?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het verdacht dat zo net voor de verkiezingen de ene mandataris van het VB na de andere overduidelijke zware straatcriminaliteit gaat uitvoeren.Dealen en moorden.Niet slecht... niet dat andere partijen daar onschuldig in zijn, maar kom, het racistische en ondemocratische Vlaams Blok, die mogen dat niet he.
Volgende week Filip De Winter betrokken bij een bomaanslag op een moskee? Het zou me niet verwonderen.Klinkt wel lekker in de media.
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() In het zicht van de verkiezingen zo veel mogelijk tegenstanders bekladden. Een politiek ovrgewaaid vanuit Amerika.
Waarom wordt dat gedaan ? Omdat er in eigen rangen te weinig positiefs is om mee naar buiten te komen.
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk Piano, het is geen toeval. De verziekingen zijn in aantocht.
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Wel even bij de les blijven, hier heeft onze Piano toch wel een punt.
Twee drugsdealende VB-mandatarissen waarvan er eentje in het wilde weg 4 mensen neerschiet..... Enige zin voor zelfkritiek lijkt me hier toch op z'n plaats. Eender wie er in een café op los begint te knallen in dit landje krijgt diezelfde media-'aandacht', heeft de VRT staan verkondigen dat alle VB'ers nu moordenaars zijn?? Lijkt me toch van niet hé... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat dit de juiste houding is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een week of twee geleden schoot een Turk in het Brusselse 2 Albanesen neer (of was het nu vice versa) : ik kan me niet herinneren dat de VRT inging op de politieke kleur van de dader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Religieuze overtuiging en daad? Is het dan verboden te wijzen op de vele terreur die door islamitische fundamentalisten werd uitgoefend? Ik heb echter geen weet van bijbelvaste christenen die bommen leggen, vliegtuigen opblazen, doodsbedreigingen sturen, zelfmoordaanslagen plegen. Me lijkt het helemaal geen lakenswaardige fout het oorzakelijk verband tussen islam en die terreur bloot te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze een link legt tussen daad en etnische origine, daar heb ik geen geen enkel probleem mee. En die stelling trek ik dan ook door tot de VRT-berichtgeving. Dan had het geluid : Belg schiet 4 andere Belgen neer, of Vlaming schiet vier Vlamingen neer. Ik zie geen enkele reden om de etnische origine te verzwijgen : als het erop aankomt de multiculturele verrijking aan te tonen, verzwijgt men ook de origine niet. Zo mag iedereen toch weten dat couscous een Marokkaanse specialiteit is. Als het op multciulturele verarming aankomt, mag in analogie met het voorgaande, ook de etnische afkomt niet verzwegen worden. Zo mag iedereen weten dat straatcriminaliteit een Marokkaanse specialiteit is. De criminaliteitsstatistieken liegen er niet om, de bezettingsgraad door Marokkanen van onze gevangenissen nog minder. De cijfers zijn er ! |
||
![]() |
![]() |