![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Zou u nog steeds voor N-VA stemmen ? | |||
Neen |
![]() ![]() ![]() |
29 | 27,88% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
44 | 42,31% |
Ik heb niet voor N-VA gestemd |
![]() ![]() ![]() |
31 | 29,81% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Klare en heldere vraag. Eens benieuwd hoeveel aanhangers N-VA nog telt na dit nieuwe dieptepunt in de regeringsonderhandelingen.
Het is duidelijk dat Bart De Wever niet wil, en misschien kan hij het zelfs niet. Ik hoor zeer veel mensen zeggen dat het met CD&V toch heel anders zou geweest zijn, dat er na 4 maanden onderhandelingen nog steeds geen resultaten op tafel liggen, en dit terwijl het land een economische crisis doormaakt. Ook de affaire met Kim Geybels geeft een wrange nasmaak bij vele kiezers. Bart De Wever gedraagt zich als een nukkig kind dat huilt omdat het zijn zin niet krijgt. En telkens je er hem op aanspreekt, verschuilt hij zich achter zijn kiezers. Daarom deze enquête. Bent u nog steeds tevreden over uw N-VA stem ? Heeft u ook niet het gevoel dat N-VA u bedrogen heeft en met UW stem dit land probeert te gijzelen ?? Hoog tijd dat de Christendemocraten hun verantwoordelijkheid opnemen. Desnoods moet dat maar met een minderheid langs Vlaamse kant: N-VA heeft méér dan kansen genoeg gehad en een akkoord was heel dichtbij. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() IK ben ontzettend blij dat de NVA zich niet laat inpakken door de onderhandelingen �* la Belge die steeds alleen maar de franstalige belangen gediend hebben.
Mijn stem krijgen ze opnieuw. |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mijn stem krijgen ze ook terug!
geybels is gewoon een mediageile omhooggevallen trut. Laatst gewijzigd door Shadowke : 4 oktober 2010 om 18:59. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De walen knabbelen voortdurend de vroegere afspraken kapot. Bart, doe zo voort maar babbel een beetje minder Frans op de tv. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bart De Wever en de N-VA gedragen zich helemaal niet als een nukkig kind, maar houden als Vlaamse partij voor het eerst in de geschiedenis vast aan wat ze hun kiezers beloofd hebben(!), nl. een drastische staatshervorming waarbij het zwaartepunt verschuift naar de deelstaten en waarbij deze deelstaten financiele verantwoordelijkheid dragen voor hun daden! Ik ben zeer blij dat ik N-VA gestemd heb en zou het morgen terug doen. Eindelijk eens een Vlaamse partij die niet op de knieën gaat voor de macht of de postjes, maar het Vlaams belang (met kleine b) verdedigt! BRAVO N-VA ! |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 4 oktober 2010 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De poll wordt alweer misbruikt door belgicisten zie ik.... de zieligaards...
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ze doen gewoon hun plicht, als die andere vlaamse partijen nu ook eens zo duidelijk waren zouden de franstaligen al lang tot het besef gekomen zijn dat ze het been niet kunnen blijven stijf houden.
#9 |
Minister
|
![]()
#10 | |
|
![]() Shit, mijn stem moest dus ook 'ja' zijn, ik heb op 'nee' geklikt omwille van het topic 'Heeft u spijt van uw stem voor N-VA ?'
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Och nu zie ik het. De vraag in de titel van dit topic verschilt van de vraag in de poll, vandaar de verwarring!
Goe bezig, HOUZEE ![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 4 oktober 2010 om 19:07. |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Sorry ik heb wel verkeerd gestemd, per ongeluk op nee geklikt
![]()
#14 |
Minister
|
![]() Mij is het zelfde overkomen.
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier kan beter een slot op.
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#17 |
Minister
|
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#20 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |