![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nu vrijdag en zaterdag 8 en 9 oktober kan al wie thuis nog een lege bak bier heeft staan die gratis inruilen tegen een volle bak Maes. En dat ongeacht het merk.
In de 45 hypermarkten van Carrefour loopt op die twee dagen, van 10 tot 19 uur, een grote inruilactie in samenwerking met Alken-Maes. De actie is wel beperkt tot één bak per gezin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker dat dit geen 1 april mop is?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie wil er nu nen bak pils...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ik heb er zo eens drie gratis gekregen ... ik vermoed dat ik weet waarom ze ze gratis beginnen weggeven ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Het klopt, het staat op de site van Carrefour.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop dat die reclame over de nieuwe Maes klopt, of ik gooi de resterende 23 pinten tegen de gevel van de Carrefour