![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Uw NVA-stem bij potentiële verkiezingen. | |||
Ik heb op de NVA gestemd en zou het terug doen. |
![]() ![]() ![]() |
35 | 56,45% |
Ik heb op de NVA gestemd maar zou het nu niet meer doen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,61% |
Ik heb niet op de NVA gestemd maar zou het nu wél doen. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 12,90% |
Ik heb niet op de NVA gestemd en zou het nu ook niet doen. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 29,03% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aangezien er ook in de andere poll nog een keuze te weinig was hierbij een definitieve, al is de vraagstelling wel iets anders.
Het gaat er niet zozeer om om te zien of de NVA met zijn politieke houding stemmers heeft verloren, maar ook om te zien of ze eventueel potentiële kiezers heeft bijgewonnen. Ik (probeer) er een openbare poll van te maken, zodat we ineens zien wie op wat heeft gestemd. Gelieve de vraagstelling correct te lezen dat er deze keer geen fouten inzitten. edit: Godsamme nondedomme, weer geen openbare poll... ![]() Laatst gewijzigd door poekieJ : 5 oktober 2010 om 18:44. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja, ik zag het, zie de edit in mijn beginpost.
Verrekt moeilijk, een degelijke poll maken, het zal wel weer aan mij liggen. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niemand die de NVA verlaat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila, dat spreekt boekdelen.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af wie die ene gozer is die op de N-VA heeft gestemd maar het nu niet meer zou doen.
Spijtig toch dat deze poll weeral anoniem is. Soit. 54 + 31 %. Mooi.
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=144642
Graag gedaan... Jammer dat het gedaan moest worden door wat hokjesdenkers hier een "belgicist" noemen (maar dat ben ik dus niet). |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |