![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() http://www.nationstates.net/
Zoekfunctie levert geen resultaat op, dus maak ik er maar een topic van. Ook even het forumreglement gelezen. Staat niks in over reclame. Zodoende: Dit online spel laat je toe zelf een soort land te regeren. Dagelijks krijg je 1 of 2(instelbaar) problemen voorgeschoteld. Je geeft dan aan welke oplossing je regering zal kiezen, of je wijst het probleem van de hand. Komen soms wel rare dingen van. Zo ging de belangrijkste sector van mijn land eens staken met vraag naar loonsverhoging, sinds ze zo belangrijk zijn. Ik kreeg 2 opties: Of ik liet het minimumloon verhogen, of ik gaf alle bedrijven vrij spel om alles en iedereen zonder reden te ontslaan. Ik kies dus minimunloon verhogen. Resultaat: alle bedrijven in het hele land gaan staken omdat, dag in dag uit. Tja... Wat dan met de andere mogelijkheid? Nu ja, zo dingen mag je je verwachten. Wat je denkt het effect te zijn, is het soms niet. Vaak wordt het naar een extreem uitgevoerd. Als je het speelt kan je door 2 keer per dag te kijken feitelijk alles normaal laten lopen. Dit blijft binnen je web-browser en vraagt 5 minuten per dag, als het niet minder is.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() hahaha Fun!
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() "Create a nation" : Republic of Flanders of People's Republic of Wallonia ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=aNElNgi2yfE |
|
![]() |
![]() |