![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat denkt u van de programma's op TV waar men mensen stimuleert om plastische chirurgie te ondergaan?
Is dit niet een stap te ver? Die hele plastische chirurgie vind ik eigenlijk overdreven (dat komt ervan als je als schoonheid geboren wordt ![]() Als het echter is om je enkel goed in je vel te voelen, dan vind ik dat er efficiëntere oplossingen zijn. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Ik vind plastische chirurgie enkel verantwoordelijk als het gaat om mensen echt te helpen, bv wanneer het gaat om mensen met brandwonden/littekens in hun gezicht.
Maar om een neus die niet 100% loodrecht op iemand zijn gezicht staat recht te zetten, of om een ridge-uit-bold-and-the-beautiful-kinnebakkes te hebben vind ik het echt belachelijk! Er moeten jaarlijks zoveel mensen geopereerd worden tegen hun zin omdat het levensnoodzakelijk is en dan zijn er die egotrippers, die willen dan duizenden euro's neerleggen voor plastieke tetten! Waar zijn we in godsnaam mee bezig! |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ze laten hun eerst uithongeren voor een gat dat smaller is dan een verlichtingspaal, en dan hupla, een plastiek gat om een gat te hebben dat zo dik is als jennifer lopez... Om het in de woorden van François Backlejoi ( ![]() |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |