![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-stappen.dhtml
De antwerpse gemeenteraad is de boel naar de filistijnen aan het helpen. Vooral niet ophouden ! |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Frank vertrekt waarschijnlijk ook. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
oud nieuws...Frank is al een jaar weg bij het Belang.
Ik vind het vertrekt van Frank, Francis en Koen een dood- en doodspijtige zaak. Iedere partij met een krimpend electoraat heeft interne problemen. Diegenen die nu weggaan hebben een ganse generatie geen krimp gegeven terwijl zij dagdagelijks op de meest smerige wijze werden geboycot. Zulk antidemocratisch gebeuk laat vroeg of laat zijn sporen na. Daarom zeg ik: Dank u Frank, dank u Francis en dank u Koen...mijn allerdiepste respect voor zoveel volharding. En nu verder: want: wij hebben een ideologie uit te dragen. - Vlaanderen onafhankelijk - Eigen kultuur eerst. Ondertussen werd er naarstig getimmerd aan de al te starre ethische standpunten. Dezen zijn nu identiek aan die van de tjeven. http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...le-2751927.htm Samen op weg dus naar een fiere vrije Vlaamse staat.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 6 juli 2011 om 17:46. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Voorlopig is het Vlaams Nationalisme inderdaad te zwak...maar toch al veel sterker dan een paar jaren geleden...on verra
|
|
|
#7 |
|
Minister-President
|
Om een fiere vrije Vlaming te zijn heeft u daar het VB voor nodig Fieseler?
Of heeft u eerst een fiere vrije Vlaamse staat nodig? En wat met Brussel.... onze hoofdstad. Gaat u die opruimen en kuisen? Laatst gewijzigd door Tejokus : 6 juli 2011 om 17:59. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
nog eentje, en ja, mét sardonische grijns op het gezicht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-volgen.dhtml |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Arme van de Eynde, ook hij vult nu zijn dagen met de strijd tegen het VB inplaats van tegen Belgie.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 juli 2011 om 18:10. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Parlementslid
|
Ik beweer niet dat het einde van Belgie niet plausibel is, ik denk alleen dat nationalisme het soort bezigheid is dat niet tot bevrijding leidt.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Gevangenschap ook?
|
|
|
#15 |
|
Parlementslid
|
Bevrijding is een last afwerpen. Maar de last die nu wordt ervaren kan niet door nationalisme worden afgeworpen. Zelfs al is de situatie er naar , de geschiedenis kent weinig vruchten als resultaat van zuiver nationalisme. Nationalisme is nog veel meer een illusie maar inderdaad vrijheid bestaat niet. Daarom dat religie noodzakelijk is. Want onszelf onderwerpen doen we per definitie allemaal, als mens neigen we er gewoon naar. Maar alleen moslims doen het bewust (en misschien ook sommige orthodoxe joden).
Laatst gewijzigd door Moslim! : 6 juli 2011 om 18:32. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo vind ik dat je je vrijheid misbruikt als je oproept tot geweld (oorlog, jihad...). Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 juli 2011 om 18:39. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vandaag was er weer een zielige Dewinter die probeerde zich interessant te maken in het Vl. parlement.
Business as usual, niets aan de hand..... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banneling
|
|
|