![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op dit forum, en hier niet alleen, heeft iedereen altijd de mond vol van het asociale gedrag van anderen. Kijk naar het aantal ergernisdraden, luister naar de vox populi aan de toog, lees de commentaarsecties van de kranten: geluidshinder, sluikstorten, verkeersagressie, een bandje opstoken in de tuin ... het geeft allemaal aanleiding tot spontane woede-uitbarstingen en vooral veel geklaag. Maar voor iedere klager is er natuurlijk ook een asociaal. Steek daarom de hand eens in eigen boezem en deel met het forum welke asociale kuren jij zoal uitsteekt!
Slechts een regel: wie zelf geen asociale gedragingen wenst te delen, houdt zijn/haar commentaar maar voor zichzelf. Wij geloven je immers niet, iedereen hangt het al eens uit. Wie daarentegen zelf een zonde opbiecht, mag zich daarna uitleven en de anderen genadeloos berispen, bespotten of anderszins bejegenen. Uiteraard is er ook plaats voor onderling begrip. Ik begin: zoals sommigen weten heb ik thuis twee katten. Fijne beestjes, maar ze verliezen pakken haar. Daarom liggen er op strategische plekken in het huis (m.a.w. de zetel en sommige stoelen) kattendekentjes. Uiteraard hangen die na een tijd vol haar en moeten die dus op tijd en stond gewassen worden. Ik zou dat kunnen doen in mijn wasmachine, maar dan hangen onze kleren nadien vol kattenhaar, wat een vuiligheid is. De oplossing: ik was ze in het naburige wassalon. Dus wie zijn was doet in de wasserij en zich afvraagt waarom zijn/haar kleren altijd vol kattenhaar hangen: mysterie opgelost! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vader had in de tuin een deken gevonden vol met kippenstront.
Hij is daarmee naar het wassalon gegaan.
Laatst gewijzigd door Demper : 19 oktober 2011 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik wil nooit meer hertrouwen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik luister soms naar Lady Gaga.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Eerste post en je doet het al verkeerd. Aan welk asociaal gedrag bezondig jij je? Niet je vader, je tante Jeanneke, de buren of de bekrufters op de trein. Leg de hufter in jezelf eens bloot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zit wel eens op Facebook en Politics.be.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op oudejaar laat ik zware voetzoekers af die binnen het wettelijk kader vallen.
Dat gedurende 1,5 uur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ik smijt vervallen producten in glas in de glasbol zonder de potjes eerst leeg te maken. Met de metalen dekseltjes er nog op. Batterijen gaan ook gewoon de vuilzak in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik echt walgelijk.
En dat voor een linkse kerel.... hoe hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er moet een beetje echtheid in een relatie zitten. Jij zou beter om het milieu geven. Je doet me een beetje denken aan Bert Anciaux, de grote multiculturalist, die in een ongelooflijke villa woont. Links lullen, rechts de zakken vullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik woon alleen op een bijna onbewoond eiland
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat allemaal gezegd zijnde belanden mijn batterijen niet in de vuilniszak door een of andere groot politiek principe, maar uit pure luiheid. Sue me. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik praat met personen zoals demper
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eet mijn broodjes met daartussen nog levende tonijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Als profiteur en luis in de vacht van de samenleving moet ik als asociaal element voor niemand onderdoen.
In feite ben ik misschien wel Vlaams Kampioen. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 oktober 2011 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ik had mijn ene regel wat duidelijker moeten formuleren, blijkt nu. Grappige pogingen tot asociaal gedrag geven je uiteraard niet het recht om met het vingertje te wijzen. Zeg het eens, karo, wat doe jij zoal waarvan je medemens het op de zenuwen krijgt?
Bovendien creëer ik door mijn slechte batterijgewoonten werkgelegenheid voor de zwaksten in de samenleving. Stel je voor dat iedereen zijn batterijen braaf sorteert: wat moet er dan gebeuren met de arme arbeiders die nu betaald worden om batterijen uit het afval te halen/machines te bouwen om ongesorteerd afval te sorteren. Maar ik begrijp wel dat je arbeiders haat: veel zelfverklaarde linksen hebben daar last van. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Asociaal gedrag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |