![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank U, taaie kerel.
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik wil niks zeggen, maar een minder open iemand zou het indicatief "stelend dubbel paspoort tuig" wel eens tendentieus kunnen vinden.
![]() Afgezien daarvan, de kerel zal het wel niet meer doen, maar ik zou niet in de ouwe taaie zijn schoenen willen staan. Hij is het slachtoffer, maar heeft iemand moeten doden. ![]() Laatst gewijzigd door Liederik : 24 oktober 2011 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Het slachtoffer is inmiddels ondergedoken en de politie bewaakt het huis uit angst voor wraak.
Zo vredelievend is dat volkje dat ze oude mensen bedreigen en krapuul verdedigen. En dan vragen een paar extreemlinkse kipkes hier zich af waarom men iets krijgt tegen dat soort volk.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Aangezien niet iedereen met een dubbel paspoort steelt en/of tuig is, lijkt het mij een passende en politiek correcte term. Maar inderdaad, er zullen wel weer kortzichtige mensen zijn die er niet mee zullen kunnen lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Zeer tragisch, maar het is natuurlijk een moord en de jongen had nog een hele toekomst voor zich. Triestig dat men steeds naar geweld moet grijpen, is het niet beter te kiezen voor de dialoog?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jong meisje leert auto rijden met oude man (wellicht nonkel/nicht en tegelijkertijd man/vrouw, maar dat is slechts speculatie). Staat desondanks te dromen aan de verkeerslichten, na een 15-tal seconden toetert ondergetekende, dromer droomt verder, dus ik toeter nog eens. Ik houd afstand terwijl dromertje tergend langzaam in draait en kon gelukkig vrijwel meteen voorbij steken. Hierbij stampt dromertje op de gas en begint wild te toeteren en met de lichten flikkeren. Dus eenmaal voorbij stamp ik op de rem en doe teken wat het probleem nu eigenlijk is... Achterliggend verkeer heeft hier allemaal geen boodschap aan, begint nu ook met de lichten te flikkeren, dus ik rijd door. 5 km later staat dromertje achter mij aan een gesloten overweg. nonkel/echtgenoot stapt uit, probeert deur open te trekken (gesloten), begint vanalles te roepen en op het raam te kloppen. Dat heet integratie, nee, ik bedoel kolonisatie. Ik kan zo nog wel een paar verhalen geven van in antwerpen, brussel, gent, lommel (westwijk), hasselt, genk, ... Dat uitschot meent werkelijk dat belgische wetten voor hun niet gelden, en die vuile belgen ondergeschikt zijn aan hen. Spijtig genoeg ken ik ook goede turken en weet ik dat ze niet allemaal zo zijn. Maar die goeie zijn gvd toch serieus in de minderheid. Goede marokkanen heb ik echter nog nooit tegengekomen, maar ik twijfel er niet aan dat daar ook een paar goei tussen zitten... eveneens in de minderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, hij had vast en zeker een mooie toekomst voor zich... hij dan toch, zijn slachtoffers iets minder. Neenee, het is maar beter zo. Dat soort krapuul zijn we beter kwijt dan rijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard is dit geen moord. Er is geen voorbedachtheid. Zelfs doodslag is moeilijk te verdedigen, eerder slagen en verwondingen met de dood tot gevolg. En dan nog uit zelfverdediging, al zullen er wel genoeg advocaten wel wat zever hier rond verkopen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|