![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
Geregistreerd: 15 juni 2002
Berichten: 463
|
![]() KORTE UITLEG VAN DE BELANGRIJKSTE MARKETINGBEGRIPPEN
*Wat is Marketing? Je ziet een geweldige jongen op een feestje. Je gaat naar hem toe en zegt: "Ik ben fantastisch in bed." Dat is Direct Marketing. * Je bent op een feestje met een stel vriendinnen en je ziet een geweldige jongen. Een van je vriendinnen gaat naar hemtoe, wijst naar jou en zegt: "Zij is fantastisch in bed." Dat is Advertising. * Je ziet een geweldige jongen op een feestje. Je gaat naar hem toe en vraagt zijn telefoonnummer en dat krijg je ook. De volgende dag bel je hem op en zegt: "Hallo, ik ben fantastisch in bed." Dat is Telemarketing. * Je bent op een feest en je ziet een geweldige jongen. Je staat op, trekt je rok recht, loopt naar hemtoe en schenkt hem een drankje in. Je voert een zinderend gesprek. Je doet de deur voor hem open, geeft hem een vuurtje en biedt hem een lift aan. Dan zegt hij: "Volgens mij ben je fantastisch in bed." Dat is Public Relations. * Je bent op een feestje en je ziet een geweldige jongen. Hij komt naar je toe en zegt: "Ik hoor dat je fantastisch in bed bent." Dat is Brand Recognition. * Je bent op een feestje en je ziet een geweldige jongen. Je vraagt zijn email-adres en stuurt hem het volgende: "Ik ben fantastisch in bed." Dat is E-Commerce. * Je bent op een feestje en je ziet een geweldige jongen. Je doet heel serieus en zegt: "Ik ben fantastisch in bed." Dat is Business to Business. * Je bent op een feestje en je ziet een geweldige jongen. Je gaat eerst alle vrienden van hem versieren en laat hem tot de ontdekking komen dat jij fantastisch bent in bed. Dat is pull strategy of trend setting. * Tot slot: Je bent op een feestje en je ziet een geweldige jongen. Je gaat erop af, pakt hem beet en neemt hem mee naar bed, waar hij tot de ontdekking komt dat jij fantastisch bent in bed. Dat is verkopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Mechelen
Berichten: 993
|
![]() Je bent op een knalfeest, opeens verstilt het feestgedruis. Grieten begingen te bezwijmen, jonge mannen verbleken. De DJ laat zijn platen vallen... Een onverklaarbaar euforistisch gevoel wordt in de zaal voelbaar ... iedereen fluistert :
Dit is ydde (Gelieve U van flauwe commentaar te onthouden a.u.b) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.195
|
![]() ... die eindelijk naar huis gaat
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
|
![]() |
![]() |
![]() |