![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijzelf willen ons moeder nog een nieuwjaarskadootje doen:
welke van de 2 zouden jullie aanraden ?? Philips 32PFL5007K/12 http://download.p4c.philips.com/file...12_pss_aen.pdf Philips 32PFL6007K/12 http://download.p4c.philips.com/file...12_pss_aen.pdf Hare oude beeldbuis TV begint strepen & kuren te krijgen !! En ons moeder (dus) ook ![]() Mercikes alvast ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kook je een TV ?? 8o
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kook je een TV ??
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Panasonic heeft de betere TV's.
En ik kan het weten, want ik heb geen TV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf heb hier een Philips DVB-T/C 32 inch TV , doet het prima
![]() Destijds bij Photohall gekocht , 378€ (incluis 5 jaar garantie) (photohall is failliet , wel al overgenomen , maar , dus ....) Jammer dat er geen DVB-S/S2 in zat !! Internet zat er ook niet op , maar dat was niet zo'n probleem !! Prijzen NL & Duitsland vallen best mee 380 tot 450€ !! Die 32 inch met satelliet zijn in België bijna niet verkrijgbaar !!
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een ander merk zoeken & checken , ok , maar wel met ....
dezelfde specificaties als de 2 genoemde van philips ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 januari 2013 om 02:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
sin otra luz y guía sino la que en el corazón ardía. Laatst gewijzigd door Visjnu : 6 januari 2013 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mss is't makkelijker om te zien wat de beste platschermTV is in de lagere prijsklasse, daar zullen wel consumentenorganisaties mee bezig zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet Graham bijvallen. Philips TV's zijn Chinese meuk tegenwoordig. Dan kan je beter opteren voor Samsung.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede raad: koop geen Sharp.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog een Phillips beeldbuis-TV! Koop de mijne!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nog steeds misstanden in Samsung-fabriek China http://www.nujij.nl/tech-gadgets/039...20519798.lynkx
sin otra luz y guía sino la que en el corazón ardía. Laatst gewijzigd door Visjnu : 6 januari 2013 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://tftmalaysia.blogspot.be/2008/...-with-tpv.html (TPV, dat zijn de Philips TV's)
sin otra luz y guía sino la que en el corazón ardía. Laatst gewijzigd door Visjnu : 6 januari 2013 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er komen bittere, harde tijden.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren er bij de carrefour geen huismerken die goedkoop en toch goed zijn te vinden?
|
![]() |
![]() |