![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Aansluitend bij het debat over daklozen :
Zou men niet kunnen overwegen om mensen de toelating te geven zich op stukken landbouwgrond te installeren zo zij geen woning vinden ? Ik bedoel, als vandaag iemand een stuk landbouwgrond koopt, om het te gebruiken als week-end-tuin en/of groentetuin ofzo, dan mag hij daar niet gaan wonen. Maar dat is misschien een goede oplossing voor mensen die hun werk en/of woning kwijtgeraakt zijn. Met hun laatste spaarcenten kopen ze een lap landbouwgrond en een tweedehands caravan, en dan slapen ze droog en beschut . Desnoods kan de staat hun dat stukje grond verkopen, of schenken. Zou dat niet beter zijn als die mensen in de stad te zien rondstrompelen, bedelend en drinkend ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Een caravan is een bidonville ? Men moet die niet allemaal naast elkaar zetten ook niet, zoals in een dorp of camping. De mensen kiezen zelf wel waar ze zich willen vestigen, waar zij een stukje grond kunnen kopen. Waar het mij om gaat is dat zij wettelijk het recht krijgen om daar dan hun domicilie van te maken.
Verder : waar zou jij het liefst slapen als je geen huis meer had, in uw eigen caravan of in uw eigen kartonnen doos onder de brug ? Het is gewoon zo dat er meer en meer daklozen zijn. Ofwel bouw je er sociale woningen voor, ofwel slapen ze op het voetpad, of misschien in jouw hall of kelder, ofwel volg je mijn voorstel, en laat hen in caravans of bungalows wonen, op stukken grond die geen bouwgrond zijn. Dat is veel goedkoper als bouwgrond, en vermits het verplaatsbare woningen zijn is daar niets mis mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als je geen geld hebt om grond/caravan/ etc .... te kopen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat niet alleen daklozen daar zullen gaan wonen als dat toegelaten is. Vandaar dat men het jaren geleden verboden heeft daar een domicilie te zetten. Heb ik overigens altijd jammer gevonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je brengt de immokloten op een idee. Ze laten wat daklozen een paar jaar een sloppebestaan in wat barakken slijten , en daarna vragen ze de regularisatie aan en wordt het bouwgrond . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boten kosten ook geld , of zelfgemaakte boten ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En misschien gaat het soms om illegalen. Die kunnen hier dan sowieso geen grond kopen. Leuk bedacht, maar uw oplossing zal eerder fantasie blijven. Laatst gewijzigd door Shweta : 11 januari 2013 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmmm , heeft wel iets , maar .... ,
mag je daar mee varen op de kanalen ??
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling