Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2013, 08:47   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Als ze dat nu maar pas in de gaten hebben???

Artikel

Ik doe het traject Antwerpen/kust vrij regelmatig (soms dag, soms 's nachts) en ik kan mij dikwijls niet van de indruk ontmaken dat er zo van die 'mensensmokkelaars' op de baan zitten in de zin van: Witte bestelwagens (niet alleen die) die op 1 meter uit elkaar rijden tegen een snelheid van 160km/u met of PL of GB kenteken, auto's die op bepaalde plaatsen naast de baan staan en waar je een hoopje 'duistere' figuren ziet rondlopen, pakjes uitwisselende, heftig ruziënde in bepaalde gevallen om daarna hun weg tegen hoge snelheid te vervolgen.

Ooit telefoneerde ik eens naar de ordediensten omdat ik een wagen zag die zich op een hoogst eigenaardige manier op de baan verplaatste en de bestuurder heftig tegen iemand bezig was die ik niet zag zitten in de wagen. Uiteindelijk stak ik die voorbij en zag dat het een kind was dat al da niet verplicht was om zich gedeisd te houden ... zo zie je maar ...
Wat men mij bij het telefonisch contact wel vroeg was of ik al rijdende aan het telefoneren was. (ik had een halte opgezocht)
Of men daar notie van genomen heeft toen, laat staan het misschien onderzocht heeft, geen idee van.

Eigenlijk mag ik dit alles niet vingerwijzen daar er een regel bestaat in de zin van: Op heterdaad betrappen en dat is mij niet gegeven om dat te doen.

En dit was ook niet in de zin van op eigen onderzoek uitgaan maar dat viel gewoon op.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 september 2013 om 08:49.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 07:14   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Artikel

Zo zie je maar ...
Oud 14 januari 2014, 11:06   #3
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Deze problematiek zou mss meer aandacht krijgen in het themafora Maatschappij en samenleving .
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 14:56   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Deze problematiek zou mss meer aandacht krijgen in het themafora Maatschappij en samenleving .
Misschien wel inderdaad.

Ik word gelukkig als ik dit lees in de zin van, men heeft er weet van.

Onderschept

In veel gevallen betalen die illegalen enorme bedragen om via de één of andere duistere weg 'verscheept' te worden naar andere landen waar men die mensen dan meestal afzet en verder aan hun lot overlaat ...

Voor diegenen die de handel weten te drijven blijft het gewoon

In veel gevallen zit men in de landen waar die mensen terechtkomen dan nog met een hoop miserie om dat allemaal in goede banen te proberen te leiden of was dat een hele lijdensweg ...
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be