![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Vandaag kom ik op politics.be en is het forum voor mij veranderd.
De knoppen bovenaan (gebruikersinstellingen, faq, forumreglement,enz) zijn gewijzigd, en de mogelijkheid om naar je eigen profiel te gaan is er niet meer. Ik gebruikte die knop altijd om terug te kijken waar ik zat in welk topic. Is dit bij iedereen zo? ![]()
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Niks veranderd zover ik kan zien. Je kan altijd naar onder scrollen (of End) indrukken tot aan 'Actieve gebruikers'. Je staat daar altijd als eerste. Als je daarop klikt kom je ook op je profiel.
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Normaal stond rechts niet "markeer forum als gelezen" maar "directe links" of zo. Dan kon ik naar profiel, dan, zoek laatste berichten van.
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Wel, ik dus tot op vandaag.
Het enige wat veranderd is, is de update van windows 8 naar 8.1, maar dat kan niets met deze website te maken hebben, he.