![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Het moet me toch even van het hart. Sinds enige tijd passeert hier regelmatig een liedje waarvan ik, om het zacht uit te drukken, het vliegend schijt krijg. Het gaat om het liedje (nou ja) 'Leave (Get out)' van één of ander dertienjarig wicht met de godsgruwelijke naam JoJo. De video toont het poppetje dramatisch zingend over een stukgelopen relatie (wat weet zij daarvan?), inclusief dramatische gebaren, trillende onderlippen en geconstipeerde blikken. Ik HAAT dit nummer!
Enfin, welke zanger of zangeres wensen jullie een leven lang koude voeten toe?
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da wijf daar...met die milkshake clip of zoiets. Hoe dwaas is da wel ni??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kennen jullie in Vlaanderen ook RePlay en Romeo, die Nederlandse r'n'b? Jezus, dat zijn ook van die stroperige onzin... Waar kan ik een huurmoordenaar huren, iemand die in familieverpakkingen werkt?
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jo Vally en Luc Steeno. Die mannen kunnen nie eens zingen. Schijnen trouwens enkel succes te hebben bij hardhorige bejaarden
![]()
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Hmm, weet je dat ik indertijd in mijn chirojaren ooit's in het café van Jo Vally pinten ben gaan drinken? We zaten er met de leiding vlak naast op weekend... Best wel een sympathieke vent - wij kregen een pint van hem, en hij één van ons... We zagen er wel niet uit, maar dat deed ook niks ter zake.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg nie dat da genen sympathieken vent kan zijn. Ik krijg er gewoon een punthoofd van als 'm begint te 'zingen'.
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moppie moppie moppie ik vind jou helemaal toppie ik krijg je niet meer uit m'n koppie En dan ook met zo'n geconstipeerd gezicht, dat wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() zelfs in deze versie krijg ik "de webbes" van dit nummer
http://www.intenseghetto.com/crap/vids/idiot.wmv |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() gruwelijkste song ooit?
[size=6]alles van de dire straits!!!!!!![/size] [size=6][/size] bah bah dubbeldriewerf bah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() mijn nominatie: die mannen van "Summer jam", dien hunnen videoclip+song die ze momenteel veel op TMF en Donna enzo draaien
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik heb hier de neiging om Eddy Wally te typen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
And all I do is miss you, and the way we used to be, all I do is keep the beat and bad company, all I do is kiss you through the bars of a rhyme, Juliet, I'd do the stars with you at any time.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sommige liedjes zijn gewoon stom. Vergezocht of rampzalig. Maar het allerergste vind ik liedjes die de pretentie hebben mooi te zijn, maar waar ik als menspersoon werkelijk waar doodongelukkig van word. De Dire Straits dus. Geen jeugdtrauma, geen vervelende ervaring whatsoever, enkel die irritante stem van Mark Knopfler en zijn begeleidingsbandje maken mij ongelukkig als ik ze hoor. Fysiek onpasselijk en ik overdrijf niet. Ik heb geen idee waarom. Dat is net zoiets als dat ik rauwe tomamten als klein kind al niet at en nu nog steeds niet. Niemand weet waarom je sommige dingen niet lekker vindt. Ik vind de Dire Straits afscuwelijk, en ik wil het niet horen. Ik loop weg als ze opstaan of op zijn minst verschijnt er een zure uitdrukking op mijn gezicht. Het is net als de geur van rauwe tomaat, daar ga ik niet van huilen maar daar wend ik me wel vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() [size=3]The Scorpions: Winds of Change en Still Loving You[/size]
Akelige hardrockduitsers die ballades kwelen, men moet het maar bedenken... |
![]() |
![]() |
![]() |