![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.metronieuws.nl/regionaal/...88381481237582
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In België zou precies hetzelfde gebeuren, en het CGKR, het Minderhedenforum , de Kifkiffers en de rooie bobo's zouden de lippen stijf op elkaar houden over het racisme van hun geloofsbroeders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beschouw deze vrouw als een voorbeeld van echte integratie. Maar afvalligheid wordt door velen ex-geloofsgenoten niet geduld.
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Wat een mooie vrouw en dit op zoveel manieren!
Moesten meer vrouwen ingaan tegen de mysoginie waar de islam voor staat, de wereld zou er heel anders uitzien. De commentaren op haar initiatief zijn walgelijk maar dat was te verwachten van de fascistische ideologie aanhangers. Wat een bende bemoeizieke vuilbekkers zijn die islamisten eigenlijk! Basse classe pur sang. Go girl!!!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() mooi hoor, goede zet van deze slimme marokkaanse meid, met al deze gratis kritiek en marokkanen haat wordt haar wijnzaakje in rotterdam landelijk bekend, en zij zal supersnel een miljonairs rekening moeten openen op een zwarte bankrekening ergens op een belastingparadijs omdat zij teveel heeft verdiend.
slimme zet van haar. ziehier de discussie over haar op frontaaal naakt met postings van mij en Wieroe erop: [08.02.2014] Een Marokkaanse met een wijnbar Peter Breedveld Kuiltje voor de jus Daar zijn de media dol op, op Marokkanen en Turken die ‘botsen’ met hun cultuur. Daarom zie je die Marokkaanse schrijver met dat geweldige haar steeds bij Pauw & Witteman en heeft Kustaw Bessems’ Volkskrant-bijlage Vonk elke week een ex-moslim die over zijn of haar trauma’s schrijft. Dat is de voorwaarde om geaccepteerd te worden in Nederland: je moet ‘botsen’ met de cultuur waarin je bent opgegroeid. En dan nog: Metro blijft Elou Akhiat consequent opvoeren als ‘Marokkaanse’. Geen Nederlander, geen Rotterdammer, maar ‘Marokkaanse’. Ze zal nooit worden geaccepteerd als een Nederlandse, al gaat ze elk weekend naar de parenclub en graaft ze een kuiltje in haar stamppot voor de jus, want een Nederlandse is blank en blond met lichte ogen. ------------------ op 08 02 2014 at 14:35 schreef dewanand: namaste Peter, Mooi stuk zeg, ondernemen is iets persoonlijks en je moet veel weten en guts hebben om iets te starten. Die link naar amerika bekeek ik, hier wat citaten: Seaburn is the Only Greek Bookstore in New York! 48- year-old owner Sam Chekwas is a Nigerian who feels Greek. He is fluent in Greek. http://usa.greekreporter.com/2010/12...e-in-new-york/ In Nederland ben je als niet blanke, met kleurtje altijd een lagere kaste, altijd een probleem figuur, men zal je nooit als volwaardig zien of accepteren, en dat is die hele apartheidscultuur in dit land. Er zijn uitzonderingen, ok handjevol goede blanke nlers, maar ik kijk naar vele niet blanken om mij heen en zie hoe ze lijden en verstoten zijn uit alle blanke kringen en netwerken als die vieze allochtoon, die eeuwig vreemd en raar blijft. Ok, nu begrijp ik het proces beter van integratie, assimilatie, en infiltratie, en het is natuurlijk. De Natuur is sterker dan ons dus wij moeten ons onderwerpen aan Moeder natuur en kunnen er niet van winnen. Ach, ik voel mij beter als lage kaste koelielander, Wieroe ook, dus wat maakt het uit? dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten -------------------- op 08 02 2014 at 18:50 schreef dewanand: nou thomas E, ja Wieroe en ik lachten ook om deze regels: ‘Metro blijft Elou Akhiat…’ ‘Ze zal nooit worden geaccepteerd als een Nederlandse, al gaat ze elk weekend naar de parenclub en graaft ze een kuiltje in haar stamppot voor de jus, want een Nederlandse is blank en blond met lichte ogen.’ Nou ze kan misschien kiezen voor de oplossing van Geert Wilders, die zijn haar straighte en blondeerde, zich wit schminkt, blauwe lenzen draagt, en radicaaal anti allochtoon, en anti allahtoon werd in zijn eigen PVV parenclubje, en nu zit er zelfs een lage kaste koeliemeid in op lijstnr 12. Shailaya Harangi-Nanda. zo moeilijk is het niet he om Hollands te worden. Wel moet ze haar zwart Marokkaans schaamhaar en donker kutje niet veranderen omdat dat juist zo een lekker exotisch bijsmaakje heeft in een Hollands peeshokje. stelling: Kan tien cc blank hollands sperma per dag Elou Akhiat tot een geaccepteerd Marokkaans sletje maken in Nederland? Het werkte wel voor Maxima uit Argentinie die nu koningin is dankzij blauw, adellijk Hollands sperma. dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten ---------------------- op 08 02 2014 at 17:58 schreef Karim: Dewanand, Eindelijk een puike reactie van je die ik kan volgen. Chapeau, ga zo door! ------------------------ op 08 02 2014 at 20:27 schreef dewanand: namaste Karim, Onderzoek is erg moeilijk nu en je maakt er snel vijanden mee. Het botweg en blind haten van etnische groepen, rassen, volkeren, enz enz onderzoek ik al 21 jaar en ik publiceerde al mijn onderzoeks teksten en boeken maar botweg op mijn site. Nogal bonte verzameling teksten is het nu op http://www.dewanand.com maar gelukkig denkt Wieroe nu nog mee met mij om onze theorieen verder te ontwikkelen en oplossingen te vinden die pacifistisch en intelligent zijn. zie onder hoe moslima’s worden achtergesteld. Onderin zie je een research boekje van mij, erg realistisch feitelijk, want Peter brand er zijn witte vingers mee door pro allochtoon en pro allahtoon te zijn als autochtone, hollandse man. Wat is de stand nu Kamp A (autochtoon) versus Kamp B (buitenlanders)? 100 – 1 denkt Wieroe. dewanand en Wieroe vandaag: Zeeuwse moslima doet aangifte van discriminatie De Zeeuwse Leila Kallal heeft zaterdag http://www.nu.nl/binnenland/3696602/...riminatie.html online publicatie uit 2009: WEBpublication BOOK WART0223 / EPAGE 1 of 57 Moord op allochtonen 0.0. Inhoudsopgave Aantal digitale A4 pagina’s: 201 http://www.dewanand.com/moord01.htm deeplink naar hele tekst op frontaal naakt van peter breedveld http://www.frontaalnaakt.nl/archives...n-wijnbar.html Noot van Wieroe de slimme Hindoe kat uit delft kennisstad. Zakenvrouw Elou Akhiat kan altijd nog als marokkaanse hoer legaal werken in haar ZZP hoerententje parttime als ze met haar droge, en rinse marokkaanse wijntjes geen droog marokkaans witbrood kan verdienen in Nederland. Een idee is misschien dat zij een kleine afwerkhokje inricht in haar wijnzaakje om parttime daar klanten af te werken als tweede baantje he, want als carrierevrouw kan ze zo supersnel haar eerste miljoen Marokkaanse dirhams binnen halen, gewoon op haar rug met haar getinte, geile spillebeentjes wijd en hoog, gericht naar Mekka, als talentvolle, klassieke islamitische halal hoer. EN ze moet vooral geen condooms gebruiken met varkensvet erin als glijmiddel. miauw, miauw enz enz bleert Wieroe verder met zijn domme katten snorrebek. Laatst gewijzigd door dewanand : 9 februari 2014 om 20:07. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder begrijp ik weinig wat je precies bedoelt te zeggen.
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Bergweg 199 in rotterdam, shit zeg ik ga daar langs komende weken voor fotoshoot met Wieroe die ook een marokkaans kattenwijntje lust. Ja, Elou Akhiat is toch een icon voor mij en Wieroe als lage kaste koelie ratten in delft. En die kroonluchter heeft diamanten erin, goede buit zegt Wieroe die even snel wat illegaal wil bijverdienen als ex criminele kut koeliekat.
Ja ik en Wieroe worstelen ook met onze identiteit nu en wat wij waard zijn als lage kaste koelie ratjes in de slums van delft. Succes he Elou namens Wieroe die hindoe nazi kat, ga zo door. Marokkaanse opent wijnbar in Rotterdam: "Ik ben de regisseur van mijn eigen leven" Een Marokkaanse vrouw die een wijnbar opent: de controverse kan haast niet groter. Zakenvrouw Elou Akhiat is het vleesgeworden voorbeeld van integratie. Het interieur is overwegend goud met wit en aan het plafond bungelen twee grote kroonluchters met echte diamanten. De wijnbar van de 40-jarige Elou Akhiat, die zaterdag officieel wordt geopend, lijkt in niets meer op het bruine café dat het pand op de Bergweg 199 vroeger huisvestte. Akhiat is Marokkaanse, liep tot zes jaar geleden gesluierd rond en presteert het om zaterdag een wijnbar te openen; daar waar alcohol in haar cultuur niet is toegestaan. De tegenstelling is groot, beaamt ook de zakenvrouw. Toch is het een bewuste keuze: "Ik wil zijn wie ik ben". De stelligheid waarmee de woorden over haar lippen rollen valt op. "Zo leer ik mijn kinderen ook dat ze iemand moeten zijn in plaats van niemand. Het openen van een wijnbar druist misschien in tegen de islamitische cultuur waarmee ik ben opgegroeid, maar het voelt goed. Ik wil doen wat ik zelf wil, ben zelfstandig en onafhankelijk." http://www.metronieuws.nl/regionaal/...88381481237582 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die moet geen boerka aan, da's duidelijk.
Maar we kunnen al bijna met zekerheid voorspellen dat die zaak geplaagd gaat worden door bontkraagjes met losse handjes en dieptrieste attitude.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hoerenkot dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zolang de dames er vrijwillig werken, wat is het probleem? Vrij ondernemen en sex, wat kan je daar nu tegen hebben?
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een Marokkaanse die geen moslima (meer) is. Goede zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg gewoon dat een "Marokkaanse wijnbar" een verbloeming is voor een hoerenkot. Dat is alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals een Theehuis VZW een koffieshop is?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk.
Daar haal je wiet en coke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Marrokaanse die zich wil vrijvechten ? Goed zo ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is het ergste trouwens? Een hoer of een non?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut. Nu, na vijftig jaar immigratie werd het stillekes tijd.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mevrouw moet terug naar Marokko, daar hoort ze thuis. |
|
![]() |
![]() |