![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Steeds meer zie ik jonge meisjes optrekken met Arabs.
Deze jongens zijn geen klasgenoten.(studenten zonder geld,noch macht) De leuke dealers zijn veel interesanter.Leuke cabrio,cash genoeg. Bovendien wordt deze dames geleerd dat ze geen onderscheid mogen maken. Alzo zal de ernstige student steeds moeten afdoen tegenover de dealer. Kheb daar een ernstig probleem mee. Misschien ben ik alleen,dan ben ik de enige ongeruste vader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat jouw dochter allemaal uitspookt maar het is jouw taak als vader om dat in de hand te houden, pubers dienen thuis huiswerk te maken, niet meer niet minder ... dat het bij jouw misschien het huishouden van Jan Steen is, wilt nog niet zeggen dat de gemeenschap schuldig is .. een beteke minder MTV kijken zou ik zeggen .. lol Laatst gewijzigd door bembem : 18 februari 2014 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te beginnen thuis eerst beginnen met de correcte informatie over islam. Over het feit dat hun zussen nooit met niet-moslims mogen omgaan laat staan trouwen. De verdere positie van de vrouw in de islamitische cultuur goed uitleggen. Uitleggen dat de hoofddoek dient om zich te onderscheiden van niet-moslims zodat moslims weten van welke vrouwen ze af moeten blijven (hun eigen maagdelijke zusters) en welke ze mogen benaderen, betasten, verkrachten en vermoorden (oorlogsbuit). Zie daarvoor o.a. vers 33.59 Zoveel mogelijk info over loverboys bijeenzoeken. en aan uw dochters mededelen. Als het allemaal niet lukt en ze blijft toch aan een Mohammed plakken: onmiddellijk thuis uitnodigen en een diner aanbieden (want wij zijn OOK gastvrij hoor). Hutsepot kan al een heerlijk "eigen cultuur eerst" gerechtje worden. Gewone dagelijkse kost met wortelstoemp en worst kan natuurlijk ook altijd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Misschien moeten de Vlaamse jongens wat meer de gehoofddoekte moslima-seutjes op dezelfde manier benaderen als de volgelingen van de profeet Vlaamse meisjes benaderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mot kunne so seg ik altait... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ge moet er verdomme nog veel mee kweken!
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ikzelf zal het ook zo aanpakken, want verbieden om met "dat" of "dat" kindje te spelen is geen goede opvoedingstactiek.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 18 februari 2014 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NEJE. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() kbegin de mensen in centraal afrika te begrijpen.Misschien moeten we daar een aantal strijders heen sturen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schreef het in de week in een andere post nog 'die van de verkrachting in Willebroek' dacht ik, dat ik het niet begrijp dat die meisjes van tegenwoordig zich zo gemakkelijk laten vangen aan loverboys.
Natuurlijk gaan de meeste meisjes daar mee om in de zin van snel aan wat drugs te geraken, telefoonkaartjes, kaarten voor optredens en ga zomaar verder ... ![]() Citaat:
En die bende gekken gaat het nog wat opvoeren ook!! Link Heel dat asielbeleid van ene zekere Maggie is gewoon een stunt geweest om de mensen af te leiden van wat er echt aan het gebeuren is. In het begin gaf ik de dame nog het voordeel van de twijfel maar nu niet meer, wat ze gedaan heeft was fake. Ik denk zelfs dat ze diegenen die ze naar 'huis stuurden' achter de hoek terug 'losgelaten' hebben met de 'wijze' woorden: Zijt nu paar maanden braaf hé ... Het lijkt wel op een aflevering van 24 met Kiefer Sutherland ![]() En dan haar opmerking nog dat als ze stopt niemand die taak nog zal willen doen!!! Beetje pover niet? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Gaan de medeverantwoordelijken,die die meisjes hebben opgevoed.Nu ook hun fout toegeven?
Of gaan ze de multicul blijven steunen? Ze kunnen het een alleenstaande zaak noemen,Ze kunnen het een probleem noemen welk nx met cultuur heeft te maken. Of ze kunnen eerlijk zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Gewoon uw kinderen goed inlichten. Dat hebben mijn ouders bij mij gedaan. Ik ben ondertussen zelf ook oud genoeg om door het masker van de islam heen te zien. Nooit zal ik zo'n diarreekleurige flikker of doekmens binnenlaten in mijn huis. Maar ja, wie niet horen wil, moet voelen, en dat is meestal het enige dat werkt bij van die egoistische pubertjes en verliefde tieners. Laat ze hun gang maar gaan, ze zullen op een gegeven moment wel beseffen wat voor stommiteiten ze zijn begaan. Als dat nog steeds niet helpt kan je hen uiteindelijk ook nog weglaten op het document omtrent je erfenis. Bij dat laatste zullen de meesten al vlug bijdraaien, vooral eens ze beseffen hoe duur het leven buiten Hotel Mama is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waarom men hier steeds beweert dat ik een moslima zou zijn met een hoofddoek .. en zelfs al was ik er één, dat neemt niet weg dat pubers degelijk dienen omkaderd te worden, wat niet wilt zeggen dat we terug naar de jaren '50 moeten ...
Nu denk ik dat er ergens een band is tussen dysfunctionele gezinnen en dit soort toestanden .. in combinatie hiervan zal een niet al te intelligent of nogal gemakkelijk beïnvloedbaar kind hier eerder geneigd zijn van niet op het rechte pad te blijven ... Het zou mij niet verbazen dat dit eerder een fenomeen is voor BSO'ers enzo .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....0351&page=1113 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik herinner me dat ik haar ging uithalen van haar tweede uitgangsavond en dat ik vanop een balustrade zag dat ze op de dansvloer vier Marokkaantjes rond zich had, very close. Ik ben haar ostentatief van de dansvloer gaan weghalen. En hoe is het uiteindelijk verder gegaan? Heel veel discussies waar het erom ging om de notie 'zelfrespect' erin te laten sijpelen. Genoeg geld meegeven met snerpende opmerkingen soms. Maar om eerlijk te zijn hebben omstandigheden er zelf voor gezorgd dat ze nooit met één van die gasten te scheep is gegaan. Een vriendin uit haar kennissenkring deed dat in haar plaats op zo'n manier dat de hele kennissenkring materie voldoende hadden om kritisch te zijn en haar daar uit heeft gehaald, maar altijd heeft blijven steunen ook al bekeerde die zich tot islam en trouwde ze met een Marokkaan. Die vriendin is nu gescheiden, is niet langer moslima, volgt terug een opleiding en heeft nu een relatie met een halve Marokkaan, een jonge man opgevoed door een westerse moeder. En dat maakt een heel verschil. En een andere vriendin is ook getrouwd met een verwesterde Marokkaan. En een andere heeft ook iets met een verwesterde Marokkaan. Maar vele andere vriendinnen niet en mijn dochter heeft al die plaatjes bekeken en er een modus vivendi in gevonden. De tijd dat ik zat te klagen en te zeuren over mijn opgesloten Jordaanse buurvrouw met zes kinderen die ze niet te baas kan en de kikkeraffaire met mijn Jordaanse buurman, en de vele discussies daar rond hebben haar ook het één en het ander laten inzien. Of ze ging met vriendinnen eens winkelen in Brussel. Uiteindelijk zijn het dus allerlei omstandigheden geweest en heel veel discussies rond religie, islam, eetgewoonten, de status van vrouwen in het algemeen, documentaires en het wedervaren van een deel van haar vriendinnenkring die ertoe hebben geleid, dat mijn dochter zeer vroeg de piste van die goedkope gastjes heeft afgeslagen. Ik heb haar vrij gelaten, altijd, maar ik herinner me dat ik in een colère ooit eens moet gezegd hebben: 'Als ge met zo ene thuiskomt en het wordt serieus, dan zal hij eerst 12 uur met mij aan tafel moeten zitten met een fles whiskey erbij.' En ik heb ook eens gezegd ivm met de moeder van haar toenmalig Vlaams lief die met een moslim trouwde op moslimwijze en die Vlaamse grootouders stonden daar te huilen want die mensen begrepen er niks van en mijn dochter was daar dus aanwezig, dat ik zo'n vernedering nooit zou toestaan. Uiteindelijk is ze zelf met een hoop kritiek van dat 'trouwfeest' thuisgekomen. Een goede vriendenkring is superbelangrijk. Onderschat de sociale controle niet in zo'n bende van 5 �* 10 jonge vrouwen. En daar zitten ook jongens tussen. En ik moet ook eerlijk toegeven dat haar oudere broer een zeer positieve rol speelt. Vriendenkring is heel belangrijk dus en dat ze weten dat er thuis een nest is waar ze altijd terecht kunnen. Vorige zomer stonden er in mijn lege volières tussen mijn tomatenplanten wietplanten. (een vijftal). Ze heeft aan mij gevraagd of dat kon en ik heb ja gezegd. Niet omdat ik daar zo dol op ben maar eerder om transparantie in onze communicatie te verstevigen. Elke moeder-dochter en elke vader-dochter relatie is anders en ik heb geen kant en klare remedie, behalve dan stimuleren van een relatief gezonde vriendenkring (heb ik tijdens de pubertijd de deur opengezet en spaghetti gemaakt voor soms acht meisjes), de deur openzetten voor die vriendenkring (een keer is dat de spuigaten uitgelopen) en vooral te pas en te onpas babbelen over reportages, boeken, films, het nieuws, maar voor hetzelfde geld ga je gewoon gezellig fietsen met je dochter en betaal je haar een pint onderweg. En de moederrol is ook heel belangrijk wie dat ook dan vervult. Hopelijk heb je hier iets aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ben ik blij dat er hier (nog) niet veel rot moslims rondlopen al zijn het er al genoeg, het probleem denk ik is dat die erg opdringerig zijn en jonge meisjes kunnen dat niet goed aan. Met een kleurtje mag ze thuis komen en voor mijn part is ze lesbisch maar als ze met een moslim afkomt zal het stuiven.
|
![]() |
![]() |