![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel eens guys & girls, hoe zien jullie de perfecte moord? Hoe zouden jullie dit doen? Ikzelf zou een willekeurig slachtoffer uitzoeken - zonder enige link naar mij, en die vervolgens een giftig middeltje toedienen! De speurders zouden zich nadien een groot vraagteken stellen, want er zou helemaal geen enkele aanwijzing zijn naar mij! Ook geen DNA want tijdens het hele proces doe ik natuurlijk handschoenen aan en let ik er op dat ik geen haar verlies via een pruik! hehe
![]() Wat zou jullie modus operandi zijn? Als thriller fan kijk ik uit naar jullie hersenkronkels, thx ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() geduld.
is overigens ook de perfecte zelfmoord.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stuk krapuul van hierachter de kop inslaan met iets bot.
En plein public. De rechter spreekt me vrij en geeft mij nog een schadevergoeding erbovenop. Van de koning krijg ik een titel. Dat lijkt me perfect.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 kleine negertjes van Agatha Christie
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verkleed mij als Marokkaan, en dan slacht ik er maar een goeie gang op los.
In principe zal ik geen last ondervinden van politie noch justitie, en aldus probleemloos de perfecte moord plegen.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hahahaha! ik zie dat jullie originele ideeën hebben, de bedoeling is echter dat men niet weet wie de dader is, dus -> ongestraft én ongekend ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij de perfecte moord stel ik me voor dat je wel degelijk een motief hebt. Een willekeurig, random gekozen slachtoffer vermoorden, kan je volgens mij redelijk makkelijk doen zonder ontdekt te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oei, nu wordt het moeilijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga er nu vanuit dat ik geen willekeurig slachtoffer wil vermoorden, maar wel degelijk iemand op het oog heb. Motief: de erfenis. De erfgenaam is bijna altijd de eerste verdachte. (Euh, we zijn het erover eens dat dit puur hypothetisch is en dat we er even vanuit mogen gaan dat we geen scrupules hebben om te moorden, neem ik aan?
![]() Dan zou ik het doen zoals in "de ABC-moorden" van Agatha Christie. Stel: mijn echte "slachtoffer" is Dhr. Christiaens uit Charleroi. Dan vermoord ik eerst, eventueel op jouw manier, met vergif, een willekeurig uit het telefoonboek geplukte meneer of mevrouw Adriaenssens uit Antwerpen; vervolgens een meneer/mevrouw Bourgeois uit Brussel, dan het "echte" slachtoffer meneer Christiaens uit Charleroi, dan nog een Daelemans uit Dilbeek en misschien nog een Eerdekens uit Edegem. Dat zal wel volstaan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hmm ik heb wat zitten nadenken .. het probleem is altijd wat te doen met het lijk? .. ik zou zeggen van het in kleine stukjes te snijden en te verbranden in de natuur .. maar stelt zich dan natuurlijk het probleem van bloedresten die gemakkelijk met luminol op te sporen zijn .. dus zou ik eerder opteren om het te doen verdwijnen met zuur in een oud bad ergens in een verlaten woning .. liefst ver, heel ver van huis opdat men zo min mogelijk de link naar mij zou leggen! klinkt goed niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oulala! dat is een heel slimme manier idd! ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 3 juni 2014 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() het nadeel van moorden volgens een agatha christie plot is enerzijds dat ze al minstens één keer opgelost werden (door poirot of miss marple) en anderzijds dat de hele plot eigenlijk bekend is bij liefhebbers van het genre (waarvan er bij de politie redelijk wat rondlopen).
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() een probleem met moorden in het algemeen is dat de overgrote meerderheid van de daders minder weten over forensische wetenschap dan de meeste politiediensten. onze perfecte moorden zijn dus slechts in zoverre perfect dat we tot nu toe geen enkele echte rechercheur zijn tegengekomen die ons droog kan opsommen welke basale fouten we allemaal maken.
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 3 juni 2014 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een probleem met moorden met een motief is dat dit door de speurders kan achterhaald worden vermits zij uiteraard naar het motief gaan zoeken .. Zelfs zonder bewijsmateriaal van moord kan men iemand op verdenking van motief beginnen lastigvallen opdat ie misschien alsnog door de mand valt, bvb. afluistertechnieken toepassen op verdachte die zijn mond voorbij praat ..
|
![]() |
![]() |