![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Vormt de islam een bedreiging voor onze seksuele vrijheden? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
27 | 58,70% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 41,30% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Niettegenstaande er nog veel puriteinen zijn in onze maatschappij en niettegenstaande we nog een lange weg te gaan hebben op het vlak van seksuele bevrijding, is er toch reeds een vrij hoge mate van seksuele vrijheid. Persoonlijk ben ik voorstander van een zeer libertaire maatschappij op het vlak van seksualiteit. Ook heb ik er geen bezwaar tegen dat jongedames uit Oost-Europa en uit het Verre Oosten (zoals uit Thailand) hier hun seksuele diensten komen aanbieden. Met de aanwezigheid van islamieten ben ik echter niet gelukkig. Persoonlijk vrees ik dat het steeds maar toenemende aantal islamieten en de steeds groeiende invloed van de islam in onze maatschappij, een ernstige bedreiging vormt voor onze seksuele vrijheden en verworvenheden.
Laatst gewijzigd door heet-manneken : 18 september 2004 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Welnu, met de toename van islamieten zal er ook een toename van schapen in de weide komen voor het offerfeest, dus echt problemen zie ik voor jou niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() De vraag is "Vormt de islam een bedreiging voor onze seksuele vrijheden?", en het antwoord daarop vandaag is duidelijk nee. De bedreiging die we daarin hebben vandaag is het christendom. Kardinalen en een paus die standpunten innemen die 5000 jaar geleden al achterhaald waren, doen geen goed aan sexuele vrijheid en nog belangrijker, de sexuele gezondheid.
Als morgen een moslimpartij aan de macht komt die de Sharia invoert kan dat wel veranderen, maar ga ondertussen vooral door met waarmee je bezig bent. Trouwens, wat die schapen betreft, dat is dus legaal in moslimlanden he. Je mag vrijen met een schaap, op voorwaarde dat je het dan niet verkoopt in je eigen dorp. Het verkopen aan een naburig dorp of het wegschenken (behalve als het als offer moet dienen!!) is wel toegestaan. Met een mannelijk schaap vrijen is ook verboden, net als elk mannelijk dier. Als de ayatolla hier een wet over moet vervaardigen, zal het wel de moeite geweest zijn zeker? ![]()
Tis nepis potentis negro te! Laatst gewijzigd door VlaamseBelg : 20 september 2004 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een ooi is mijns inziens wel een VROUWELIJK schaap hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof niet dat de islam voor seksuele beknotting zorgt - zeker niet voor het mannelijke deel van de bevolking - Ook de sekshongerige vrouwen kunnen volop aan hun trekken geraken in een moslimmaatschappij.
Maar zoals overal heerst daar wellicht ook de nodige hypocrisie & moet men wat omzichtig zijn...
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() De uitslag van de poll (meer neen dan ja) staat mij niet aan. Ik had eerlijk gezegd toch wat meer steun verwacht van extreem-rechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
nog nooit gehoord van stenigen zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() orale sex mag van de ayatolla.....joepie!!!! zie ""www. sistani.org""--en maar smullen die donker ap..--
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is zoals zeggen dat ge ook een joodse homo mocht zijn onder Hitler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Vooroordelen ? Het is nu eenmaal een feit dat mensen houden van sexuele omgang..
Ikheb maandenlang in een islamietisch land gewerkt. De beste vriendin van mijn dochter is airhostess bij de United Arab airways en komt in die hoedanigheid wel eens in landen als Sadoudi Arabië... Ik kan iedereen verzekeren dat als een moslima gestenigd zou worden als ze seks buiten het huwelijk heeft er geen moslima's meer zouden zijn. Hetgeen moslims erg vinden is overspel of seks voor het huwelijk. er is ook seks na het huwelijk en buiten het huwelijk (denk nog maar eens diep na). Extreem rechts heeft met isslamfundamentalisme gemeen dat ze tegen "losbandige" seks zijn - dus hete, steun van extreem-rechts moet je niet echt verwachten. Trouwens zelfs in de meest libertaire commune's mag je verwachten dat er regels zijn aangaande seksualiteit (met wie en wanneer je "het" mag doen).
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Juist, ja !
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor die da nie mee zijn : http://forum.politics.be/showthread.php?t=20058 Laatst gewijzigd door headinajar : 23 september 2004 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie gisterenavond "Republica" zag mb het fragment waarin 3 jonge turkse vrouwen de seksule befprestaties van hun respectieve echtgenoten bespreken weet alvast dat islamieten op seksueel vlak allicht niets te kort komen !
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Duidelijk geen meerwaarde zoekende Canvaskijkers : het ging over het verschil tussen beffen gelijk nen os en beffen gelijk een (klein) poesje.
Voor de meer literair ingestelden : de verhalen van 1001 nacht zijn ook zeer instructief. Het gebruik van het adjectief "sexueel" was inderdaad een tautologie, maar was intentioneel om de non-believers in een sexuele component van een islamietische maatschappij niet op een verkeerd been te zetten.