![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2085117
Als er dan binnen twee jaar ritueel (en dus onverdoofd) geslacht wordt in officiële slachthuizen (ipv tijdelijke slachtvloeren), verandert er helemaal niks voor de schapen.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Oei, heb hier zelf ook al een draad over aangemaakt in 'Maatschappij en Samenleving'.
Mijn excuses, had jouw draadje niet op tijd gezien! Zoals ik al in mijn eigen draadje zei: Ik zou liever een volledig verbod zien op dit barbaarse religieuze 'ritueel', maar allez, het is al een begin... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de bloedlustcultuur moet en zal bloed zien.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tsja, als ze het nu maar niet terug thuis gaan doen, in't bad, zoals vroeger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger? Er zijn er nog genoeg die hun offerschaapje thuis kelen.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik verfoei dat we hier enkel één groep viseren en blind blijven voor de andere groep.
Mits enige consequentie is met één wetgeving alles opgelost. Het is enkel GAIA die consequent zowel orthodoxe joodse slachtingen verfoeit als halal slachtingen. In totaal zijn er 11 slachthuizen die onverdoofd slachten. 6 in Vlaanderen en 5 in Wallonië. Wie kende de details? En wie gebruikt het topic om één groep te viseren? Worden we dan niet een beetje geleid door onze eigen demonen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Hier is een pdf document van HVV humanistische vijzinnige vereniging.
Ze wijzen erop dat ritueel slachten niet enkel bij een offerfeest gebeurd, maar dagelijkse realiteit is. http://www.h-vv.be/docs/dossier-secu...-slachting.pdf Ge weet nu waar ge naartoe kunt om er iets aan te doen. Wat zin heeft het er online over te discussiëren als je er IRL niets mee doet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat gebeurt nu nog. Sterker nog, volgens de imam en verschillende moslims die hun schapen slachten in de tijdelijke Brusselse slachthuizen zijn zij een minderheid. Ik hoor ook elke jaar hun cijfers stijgen en gezien de aangroei van hun groep en de stijgende radicalisering daarbinnen lijkt me dat ook logisch. Een tiental jaren geleden sprak men in die kringen van een 15000 illegale slachtingen, vandaag spreekt men van 20 tot 30000 illegale slachtingen. De reden daarvoor liggen voor de hand. Totale straffeloosheid... Tot een aantal jaar geleden werden er door gemeenten en provincie, in Brussel door het gewest, hele containers ter beschikking gesteld waarin illegale slachters hun afval konden dumpen. Pas na vele protesten werd deze steun aan dit gegeven herroepen. Hoe dit straffeloos kan blijven begrijp ik niet. Stel maar dat er 'slechts' 20000 illegale slachtingen in Brussel zouden plaatsvinden. Aan gemiddeld 5 liter aan bloed en klein slachtafval dat rechtstreeks de riool ingaat geeft dit 100 000 liter dat op één dag in de Brusselse riolen terechtkomt. Gevolg, een enorme toename van ongedierte. Een gevaar voor de volksgezondheid, dit is niet voor niets afval dat volgens de wet in speciale containers en enkel door bevoegde firma's mag afgevoerd worden om daarna onder strikte omstandigheden vernietigd te worden. Nochtans wordt hiermee in de meeste tijdelijke slachthuizen ook een loopje genomen. In Molenbeek bijvoorbeeld worden bloedspatten op de vloer gewoon met een waterspuit in een afvoergeul gespoten die naar de riolen leidt... Duizenden gevallen dus. En raad eens hoeveel mensen hiervoor al veroordeeld zijn? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik word niet misselijk van die slachtgeur.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik word niet misselijk van die slachtgeur.
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wederom, de inconsequentie druipt van uw politieke overtuiging af. VB staat maar tegen één groep gekant, en geeft geen enkele fuck om dierenrechten. Onderwerpen als halal getuigen hoe jullie telkens iets naar jullie eigen goed dunken draaien zonder enig moreel gevoel voor het welzijn van het dier. De inconsequentie toont dat aan, want waarom halal niet en koosjer wel? |
|
![]() |
![]() |