![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd om IS volledig te vernietigen. ![]()
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Roep jij nu op om kinderen te vermoorden?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat wij in het Westen beter eens een mea culpa slaan, in plaats van de islam te blijven aanvallen. Het is actie/reactie. Oost en West begrijpen elkaar niet en dat zorgt voor gruwel in plaats van dialoog.
Zelf zie ik me niet meteen in boerka rondlopen, maar als ik zie hoe losgeslagen onze maatschappij is, begrijp ik dat er godsvruchtige, simpele zielen zijn die ons het hoofd willen afsnijden. Ik vind zoals onze jonge meisjes er dikwijls als hoertjes bij lopen, dat dit al even gruwelijk is als een boerka. De gulden middenweg lijkt me best. Zelf ben ik een gelovig persoon en kan ik die IS strijders beter begrijpen dan onze losgeslagen jeugd die in niets meer geloofd. Beide zijn in mijn ogen fout bezig. Ik vind moorden voor het geloof even fout als ongelovig zijn. IS is de tegenreactie op onze losbandigheid. Een foute, maar een begrijpbare. Laatst gewijzigd door Boadicea : 15 december 2014 om 18:12. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 december 2014 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lezen: De organisatie I.S. dient te worden vernietigd.
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 |
|
![]() Ik snap niet hoe mensen in niets kunnen geloven. Zelf geloof ik dat er een spirituele wereld bestaat, maar ik ben niet bijgelovig. Veel atheïsten hun dag is er aan, als ze bijvoorbeeld hun juiste pen niet vinden. We hebben ergens allemaal nood aan rituelen.
Dus tot hier ben ik mee. Ik snap dat er mensen zijn die nood hebben om vijf maal per dag te bidden of dat sommige vrouwen zich naakt voelen zonder hoofddoek. Dit is in mijn ogen hun recht. Waar ik me begin te ergeren, is dat er mensen zijn die vinden dat het verantwoord is om anderen te vermoorden. Ik ben er echter niet van overtuigd dat we geweld met geweld te bestrijden. Ergens moet het gestopt worden. Alleen geloof ik niet dat onze kinderen het hoofd van een IS aanhanger als voetbal geven een juiste reactie is. Ik wil niet kapituleren voor extremisten, maar me ook niet tot hun niveau verlagen. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met wortel en tak uitroeien lijkt dus de enige oplossing.
![]() |
#11 |
|
![]() Dat is dus actie/reactie. Zou jij vredelievend zijn tegenover mensen die je met tak en wortel willen uitroeien? Zou jou dat ook geen angst inboezemen? Die kinderen leren dat wij Westerlingen hen willen uitroeien. Dit is het resultaat van die brainwash, waarop wij ook onze angst aanspreken en het moorden blijft duren.
Als we nu eens met zijn allen elkaar als mens en niet als vijand zouden zien ... |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lui, die ons hun verderfelijke ideologie willen opdringen en er (stilaan wereldwijd) bloedbaden en terreurdaden voor aanrichten, horen daar niet bij.
![]() |
#13 |
|
![]() Veel van deze mensen zijn brainwashte, ongeschoolde arme drommels, die zich laten opfokken door enkele leiders, die in mijn ogen nood hebben aan psychiatrische zorg, maar het zelf niet beseffen, omdat ze omringd zijn door blinde volgelingen.
Als jij amper kan lezen en schrijven en honger lijdt en er komen je zeggen dat Allah er voor jou is en dat het Westen verantwoordelijk is voor je miserie, omdat ze Allah verwerpen. Dan zie de godsdienst bashers hier bezig en ... We krijgen hier een self fulfilling prophecy van wederzijdse haat. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig is onze jeugd dan verstandiger. Get a life. En naar die meisjes die als 'hoer' gekleed lopen kijk jij natuurlijk niet eh. Aan dan hypocriete gedrag doe jij uiteraard niet mee. Voor mijn part mag heel die achterlijke bende ergens op een verlaten eiland gedropt worden. Door inteelt en hun aangeboren fetish voor geweld sterven ze wel uit. Opgeruimd staat netjes. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Inderdaad: onze haat blijven aanwakkeren, zodat hun heilige oorlog blijft duren. Zo te lezen met succes, alsof je kwaad maken het gaat oplossen. Ik blijf gewoon weg uit hun gebied en heb geen zin om ze nog meer slachtoffers te laten maken, maar zolang iedereen maar naar daar trekt met wapens en de intentie om te doden, blijven ze sterk.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gooi die olieputten in brand. Misschien kunnen ze daarna beroep doen op Red Adair. link En doe zoals wijlen Generaal Norman Schwarzkopf jr. in de Golfoorlog van plan was: van voor naar achter doorrijden en alles platgooien, niets meer laten overeind staan anders staan we hier volgend jaar terug. En gelijk had hij. ![]() Men heeft hem het niet laten doen toen met alle gevolgen vandien ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 december 2014 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Zal niet gebeuren, Amerikaka is momenteel net bezig de olieprijs te drukken om de Russen een pee te stoven
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zijn uw arme drommels die zich zogezegd moeten verdedigen: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl..._content=daily
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 16 december 2014 om 15:03. |
|
![]() |