![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: In geval dit zo zou zijn en effektief kunnen: | |||
Ik ga met plezier |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Nee , ik blijf op Aarde , zondermeer !!!! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Enkel onder dwang ga ik !!!! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik gooi mijn schoonmoeder door het raam (van de raket) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Ik verdedig de Aarde |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik geef dit kado aan mijn ex |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik moet er nog een nachtje over slapen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Enkel voor een kopjer koffie ga ik |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik wil een kopjer koffie |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Ik wil het heelal verkennen , dus ik reis mee , en ga nadien verder ![]() |
![]() ![]() ![]() |
5 | 83,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spectaculaire NASA-foto's tonen maan die op een dag door de mens kan bewoond worden
http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...d-worden.dhtml Citaat:
zou u overwegen om naar zo'n planeet of maan te verhuizen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Saturnus, zit vol met allochtone marsmannetjes, dus belangers hebben daar belange geen belang
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik daar naartoe wil hoor maar ik kende het bestaan er niet van. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2015 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil dat Laurent er president wordt
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gezond melkwegstelsel.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik jonger was, zou ik met geen stokken tegen te houden zijn!
Nu heb ik last van wat ouderdomskwaaltjes, moet al eens naar de dokter en zo dus ben ik misschien een last voor zo'n jonge kolonie in een ander melkwegstelsel. Ik ga liefst buiten ons stelsel want Saturnus is te koud en Mars te kaal. Ik heb toch nog voor de laatste optie gekozen (heelal verkennen ...) omdat ik stillekes hoop een beschaving te ontmoeten die mij (en mij alleen natuurlijk ![]() ![]() ![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |