![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat niet echt de goede kant uit dacht ik daar er zeker ééntje is die maar volk blijft uitnodigen en maar plaats blijft opeisen om ze te 'huisvesten'.
Geraardsbergen blijft vechten tegen komst asielzoekers Detail tekst: Citaat:
Dit slaagt het helemaal ![]() Citaat:
VERPLICHT spreidingsplan? serieus? Intussen maken we verder rustig plaats voor nog meer opvang ![]() Zwijndrecht stelt voormalig woonzorgcentrum voor als opvangplaats voor vluchtelingen Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 november 2015 om 07:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies veel fans van Francken op forum dezes.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Allez hier gaan we...
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...-Bredene.dhtml Asielzoekers randen minderjarig meisje aan in opvangcentrum Bredene |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 13 november 2015 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Randen een minderjarig meisje aan en worden NIET aangehouden.
Ferm signaal van justitie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals gewoonlijk.
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of dierbaar vaderland ![]() Laatst gewijzigd door Odol : 13 november 2015 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 14 november 2015 om 02:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ene dag wil die ze buiten , de andere dag binnen ,
wat zal het nu zijn , binnen of buiten ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het ging over Syriërs die wegens 'oorlog' in hun land op de vlucht geslagen zijn maar uiteindelijk is héél Afrika meegekomen???? Raar toch niet? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 november 2015 om 09:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wie denkt dat er ook maar één van die asielzoekers terug gaat, is goed gek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is vrij simpel. Nu is het moment om de West-Europese regeringsleiders af te zetten en te vervolgen voor volksverraad. Dat had eigenlijk al moeten gebeuren na de bankencrisis, maar bon, blijkbaar is dit criminele asielbeleid gemakkelijker te volgen.
Daar hoort dus ook de N-VA bij, die niets, maar dan ook niets gedaan heeft om het volk te dienen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik reageer in ieder geval niet op je leugens zonder bronvermelding
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pas op, Francken heeft een brief geschreven en dat gaat voor oplossingen zorgen. Hoe naïef kan iemand zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is bewezen dat daders van de aanslag in Parijs asielzoekers zijn die via Griekenland Europa zijn binnen gekomen.
Worden die niet gecontroleerd dan? En er zijn nog is strijders meer bij de asielzoekers die Europa zijn binnen gekomen zonder enige vorm van controle. het is gewoon wachten op de volgende aanslag, dat die aanslag er gaat komen staat vast, alleen de plaats staat niet vast. |
![]() |
![]() |