![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() De meesten onder ons weten dat Europa en de VSA bang zijn voor de economische groei van China en de rest van de BRICS nations (Brazilië, Rusland, India en Zuid Afrika) Deze korte video gaat over vrijhandelsakkoorden tussen grote multinationals, die achter gesloten deuren gebeuren en waar regeringen geen enkele vat op hebben. Het is een soort van economische boycot tegen die 5 groeiende economieën, die achter gesloten deuren wordt georganiseerd. Met verregaande gevolgen voor de globale economie
US strategy to create a new global economical system Soevereine overheden hebben geen enkele grip, of zelfs geen enkele weet van de inhoud van die akkoorden. Grote multinationals kunnen overheden aanklagen voor maatregelen zoals het verhogen van minimumlonen etc. De video geeft er concrete voorbeelden van. De doorsnee Amerikaan weet zelf dat het grote multinationals zijn die beleid voeren, en niet de regering die de burger vertegenwoordigt. "Corporatism" heet dat Graag uw visie en uw feedback. Het is volkomen ondemocratisch, immoreel en als je het mij vraagt illegaal Economisch terrorisme?
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 december 2015 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier een uitgebreidere docu TTIP, een wolf in schaapskleren Bijvoorbeeld de grootste tabaksfabrikant in Amerika die een overheid voor miljarden aanklaagt op basis van reclame die waarschuwt voor kanker. Het maatschappelijk belang is steeds ondergeschikt aan het belang van de multinationals. Denk ook aan Monsanto. Wie vandaag een pot spaghettisaus vol (kankerverwekkende) bewaarmiddelen koopt, kan op basis van die akkoorden niet op het product lezen wat erin zit Corporations > governments
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 december 2015 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Volgens De Gucht gaat het onderwerpen aan multinationals ons allemaal een tweede, en misschien wel een derde job opleveren
|
![]() |
![]() |