![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goede beslissing van het Europees hof, vind ik persoonlijk.
Meer in het algemeen: ge kunt daar vaak kop noch staart aan krijgen, aan die uitspraken van die hoogste instanties .... titel: Zwitserse moslimmeisjes moeten met jongens zwemles volgen http://www.standaard.be/cnt/dmf20170110_02666213 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euhhhh ja ok
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loopt al een draadje over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Geef alle moslim meiden en ook hete vieszwarte hindoe meiden gewoon ook verplichte moderne Westerse seksintegratie theorie en praktijk lessen in heel europa, om hier succesvol te assimileren. Wie weigert gelijk denaturalisatie en enkeltje terug naar hun zwarte woestijnen.
in een natuurlijke mensapentoop moeten alle uitheemse wijfjes apinnen verplicht pijpen en kutjes wijd open gooien voor tientallen lekkere dominante inheemse alfa hetero mannetjes. de natuur is intelligent en beste is natuur wetten hier verplicht invoeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij toch weigeren , GEBUISD , zonder deliberatie !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |