![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze recente peiling van NVW geeft N-VA een nieuwe boost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat de tsjeven naar mijn smaak nog steeds een vijftal procent teveel haalt. Wie blijft er toch altijd opnieuw in die middenveld-mafia geloven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van waar komt dit allemaal? Niet geloofwaardig zonder bron of gelijk wat hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Leuke kolommen.
Zeggen niks. Aangezien er geen bron, methodiek of foutmarge bij vermeld staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed ten stelligste dat dit een volledig fake-draadje is.
En fake-draden op een politiek forum (behoudens op soepforums zoals k&k) zouden moeten afgestraft worden met een zwaardere sanctie dan schelden, dreigen, flooden of wat dan ook.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |