![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Er loopt reeds geruime tijd op VTM een programma die een even vaginale stank verspreidt als de rest van de zender: de Werf.
Een bende losers tracht een huis ter waarde van 500.000 Euro te bouwen. Het krot lijkt nergens op, maar soit. Elke week wordt een koppel weggestemd en op het einde blijven er nog twee over. Een beetje zoals Agatha Christie's 'tien kleine negertjes', maar dan jammer genoeg zonder moord. Nu blijkt dat overblijvers Peter/Lila en Nele/Fanny nogal onenigheid hebben. De vader van Peter is lid van het Vlaams Belang en zou aldaar stemmen ronselen onder vrienden en medeleden. Nele/Fanny zijn holebi's en roepen in één of ander duister krantje dat het 'hypocriet zou zijn dat Peter beroep doet op het Vlaams Belang, terwijl haar vrouw Poolse is'. Excuse me? Geachte * scheldwoord *, jullie doen zelf een beroep op troebele holebi-organisatietjes om stemmen te ronselen. Het Vlaams Belang doet niets, maar dankzij deze frase die me (terecht toch) kwaad maakt, zal ik zeker voor Peter en Lila stemmen. Het programma heb ik niet gevolgd, omdat het afstompend werkt voor mijn reeds afstervend brein. Trouwens wat moeten twee vrouwen nu in zo'n groot huis? Geef het dan maar aan een koppel met twee kinderen. Weg dus met dat progressieve clubje dat hun wishful thinking op de meest absurde manier in duistere rioolblaadjes ten toon spreiden. Stem dus Peter en Lila. ![]() Geen huis voor die gevallen ! Wel voor het modale gezin waar het Vlaams Belang voor pleit ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() ik weet niet hoe ik moet stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry, maar ik pas. Ik heb het artikel ook gelezen in het Laatste Nieuws. Toevallig het Laatse Nieuws van de familie Van Thillo die ook hoofdaandeelhouder is van VTM. Als er één winnaar is dan is dat VTM die met die opbrengst van smsjes 3 tot 4 keer het bedrag van de onkosten voor dit programma opstrijkt. Dus handig gezien om de holebi's (hoeveel lopen er zo rond?) tegen de symphatisanten (1 miljoen) van het Vlaams Belang uit te spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit programma ken ik helemaal niet-ik kijk nooit naar VTM-maar ik zou in elk geval voor de holebis stemmen. Ik heb helemaal niets tegen homosexualiteit. Mensen leven zoals ze willen.
Laatst gewijzigd door Everytime : 25 november 2004 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet goed op wie ik moet stemmen, want die Peter is een flauwe vent, die weinig hielp en een echt een verwend kind is!
Nele en Fanny zijn nu ook niet bepaald het koppel aan wie ik het huis gun, er waren anderen die het meer verdienden,maar eruit werden gestemd!! Ik vrees dat het allemaal vooropgezet spel is en of we stemmen of niet; het staat toch al vast, dus ik stem NIET; Als die Peter en Lila het huis winnen, vind ik het onverdiend!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Kunnen we dat huis niet opblazen met een kleine krachtige en heel lokale selectieve atoombom ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() De werf 'k hem daar af en toe eens met een scheel oog naar gekeken, maar vraag mij niet wie wie is want ik ken daar niemand van. 't interesseert mij ook nie.
'k vond dat maar slaapverwekkende tv .. Wie er wint zal mij dan ook worst wezen....zolang het maar geen vlaams Blokkers of lesbos zijn...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
2. de motivatie om op het heterokoppel te stemmen kan ik volgen 3. maar ik vermoed dat dit een truc is om meer smsjes te laten verzenden! 4. mijn 2e reply sloeg op de onnozele (één van de zovele) reply van everytime! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Dat is de nieuwe vrije meningsuiting nog van tegenwoordig : we mogen tussen een aantal dingen kiezen per sms en voor de rest : ah shutuppeyourface..
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het programma heb ik niet gevolgd, omdat het afstompend werkt voor mijn reeds afstervend brein. einde citaat evelytime schreef: Dit programma ken ik helemaal niet einde citaat het verschill zal em in de nuance liggen veronderstel ik. voor wie het kan schelen: ik heb het programma niet gezien en ik ga niet stemmen
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() Jan, voorwaar, U bent een ziener. En ik stem ook niet
![]() Meer nog, ik kijk zelfs niet. Meer nog, ik was mij er niet echt van bewust dat zoiets ook bestond, maar dat kan wel liggen aan het feit dat ik geen kabel heb, en geen laatste nieuws lees...
Laatst gewijzigd door Jolle : 25 november 2004 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Polen zijn nog net Arisch genoeg, dacht ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sorry, ik had al opgevangen dat het Vlaams Blok zich moeide met die zaak van een VTM programma. Ik dacht dat er belangrijker dingen waren voor de werkgelegenheid, de gezondsheidszorg enz. Of is het ook juist wat kwatongen beweren dat VB een partij is op VTM niveau? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Stem de vieze potten weg!
Stuur een sms met "werf 2" naar het nummer 3333 ter steun van Peter en Lila die met hun traditioneel gezin met twee kinderen méér recht hebben op een groot huis dan die 2 potten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 25 november 2004 om 19:46. |
||
![]() |
![]() |