![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werd ook niet verstoord door Antifa.
Dus niet zeveren als ‘linksen’ ook gedoogd worden. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200620_04996618 En het werd ook niet verzwegen door de msm.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ben eerder rechts maar ik ben tegen die manifestatie.
Niet zozeer uit angst voor de corona, Eerder omdat dit weer een conflict importeren is. Belgie is niet Zuid-Afrika. En ja normaal had ik zelfs een reis gepland naar Zuid-Afrika dit jaar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Ijzerwake is intussen afgelast. Ik dacht nochtans dat een bubbel van 20 tegen dan zou mogen.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: