![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel van die voetballers zijn nu al besmet ? Ik dacht dat geen enkele burger zoveel wordt getest dan die sjotters ? Die spelen in principe alleen met andere grote kinderen die ook allemaal minstens 1 keer per week worden getest ? Waar zitten die dan buiten het spelen ? In café's of dancings ? Ik begrijp er allemaal niks meer van. Volgens mij zijn dat toch beroepssporters die na wat met dat balletje spelen braafjes naar huis gaan rusten ?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200925_94693190 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ach bij de meeste 1e en 2e klasseclubs is de omkadering vaak semi-professioneel. die dokters/begeleiders/... zitten nog in een gewone privépraktijk/werken part time met gewone gebroken armen en benen van gewone mensen gelijk gij en ik = besmettingsrisico. Laatst gewijzigd door 1207 : 25 september 2020 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sosadelers.