![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Großbritannien will nach Dänemark und Australien seine Asylbewerberzentren nach Afrika verlagern
Uit de tekst: Citaat:
p.s. Een leuk plaatje dan maar ... ![]() En kort daarna zal er een bericht verschijnen: IKEA overstelpt wegens ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 juli 2021 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ahha haha geestig Betoog vikingen hahahr ik was viking in vorige levens, voel mij toch verbonden met Oude superieure, woeste barbaarse Germanen en het is karmisch. Ik moet Hamer vechten eens proberen he, die sterke germanen konden vechten met vechthamers van 40 kg, met een arm. Superieur ok.
Maar mooi GB asielcentra radicaal naar afrika verplaatsen, vol=vol mooi ok, zo moet het liefst met TWK vanaf 5 mei 1945 om het helemaal goed te doen hahah haha schoonmaken die eilandjes hahah haha dikke bleek erover alles lekker diep romig witwassen vd zwarte spleetjes door miljoenen blanke britse heterofiele mannen daar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2021: in GB worden vanaf nu illegale immigranten die per boot binnenkomen opgevangen in een gevangenis.
Er is al plaats gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Fransen blijven er voor gaan om ze op te pikken.
Franse marine redt 123 migranten op Kanaal Moeten we dat zien als: "zolang het blijft lukken, blijven de migranten van einde ende verre komen?" ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |