![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() bron ik geef het maar mee, want der zijn er hier op het forum genoeg die het risicoperspectief wel kunnen gebruiken
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 30 september 2021 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() ik denk dat die cijfers komen vh cdc (usa);
betrouwbaar; wat voor een medische leek als mij opvalt , is dat covid het steeds 'slechter' doet als 'other'; ![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 30 september 2021 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Dus in realiteit zal covid nog heel wat minder erg zijn dan in bovenstaand diagram.
![]() |