|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  8 maart 2022, 09:45 | #1 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |  Historie -- The Charge of the Light Brigade The Charge of the Light Brigade Misschien 'niet' volledig aansluitend op andere draadjes maar toch interessant om er even op nagelezen te mogen worden? Uit de tekst: Citaat: 

__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2022 om 09:46. | |
|   |   | 
|  8 maart 2022, 09:46 | #2 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 17 april 2014 
				 |   Neen. 
				__________________ ...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". | 
|   |   | 
|  8 maart 2022, 10:22 | #3 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |   
				__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. | 
|   |   | 
|  8 maart 2022, 18:49 | #4 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 15 juni 2013 
				 |   | 
|   |   | 
|  8 maart 2022, 23:44 | #5 | |
				 |   Citaat: Noch de mens, noch de übermensch is het gegeven het raadsel te doorgronden.  
				__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. | |
|   |   |