![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ja, wat is dit ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nen braakbal van ne prehistorische uil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Coproliet van een brontosaurus.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne dinges, allee seg, kan er effe niet op komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste Nederlandse vondst van de drug crystal meth tot op heden: meer dan 3 ton.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere gevangen genomen drugsdealer dient nu VERPLICHT dagelijks gespoten,berookt,geslikt....wathever,gevoederd te worden vanaf dergelijke inbeslagnames......tot hij/zij dood is.....
Ik wil niet weten welke milieuschade tot in de wijde omgeving aangericht is geweest om dat te produceren........hier of elders maakt me niet uit...... En dan zal het eens tijd worden dat vanuit onze medische sector de gegevens op straat gegooid worden (namen erbij hoeven niet) van de vroegtijdige ziektes bij dertigers en veertigers die "live the life" gedaan hebben in hun twintigjes...en voor wie wij nu allemaal mogen opdraaien om falende organen op gang te houden......
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 26 juli 2024 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 26 juli 2024 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |