![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En blij dat ik in België woon.
Daar zijn ze met €2,19/kg bijna de helft goedkoper dan in Frankrijk, waar je er €3,99/kg voor op moet hoesten! En zo pruttelen we op ons gemakje heel dit forum vol met dergelijke onzin. Johan zoekt prijzen in Fr, waar hij mee scoort. Ik zoek ze in Be, waar ik mee scoor. Gelukkig is dit K&K en steken we ondertussen geen ander kattekwaad uit. Wij zijn goed bezig, Johan. Nu is het ondertussen uw beurt. Ik heb met peren, varkenshaas en kabeljauw wel een beetje voorsprong genomen. De inhaalrace is aan u!!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge hebt tenminste toch peren met peren vergeleken, want zeg niet zomaar peer tegen een peer natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan die peer nog veel duurder kopen hoor. Dan zit ze in een fles Poire Williams.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In beide gevallen. Mij gaat ge niet pakken met nr5 te vergelijken met nr7. Daar doen wij niet aan mee. ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar die is in Frankrijk dan meestal weer goedkoper dan in België en ik wil Johan nu ook weer niet te veel voorzetten geven.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vorig jaar bij de jaarwisseling bvb toch dikke deals gedaan op de Whiskey en de cognac dat viel tegen, want dat was daar duurder als hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is al heel wat dichter bij een zo goed als verdubbeling van de prijs eh Johan? U vroeg er zelf om: Citaat:
![]() |