![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Heb jij blankenhaat meegemaakt of gezien, gehoord zelf? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
2 | 100,00% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Geen mening, neutraal |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Er bestaat GEEN Blankenhaat... |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerderheid buitenlanders zijn Blanken haters..... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 100,00% |
Wij blanken zijn al een onderdrukte, gehate etnische groep... in eigen land... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 100,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp, vraag
Heb jij blankenhaat meegemaakt of gezien, gehoord zelf? analyse (01) Het gaat hierbij nu echt om jouw eigen persoonlijke ervaring, dus of jij als hogere Blanke Belg, Vlaming, Fries of Nederlander dus ooit echte blankenhaat hebt meegemaakt, bent uitgescholden, of bedreigd, evt mishandeld, aangevallen, geintimideerd, omdat je blank bent, of dat je dit zag gebeuren ergens? (02) logischerwijs moeten de NIET Blanken de Blanken ook terug haten of vanuit hun koloniale verleden dus haten, ref googel Sons of slaves, hele zielige negers in Nederland. (03) Rassenhaat is helaas natuurlijk en NOODZAKELIJK, leuk is het niet maar de harde natuur zit in onszelf, dus wij zijn allemaal Racistische Mensaapjes en zelfs onze hele zintuiglijke neuronische schakeling intern werkt ahw gender gericht en raciaal gericht. (04) IK weet niet goed hoe dit verder moet zo, hele Multikukeluku is nu TER ZIELE, de ontwitting zal fataal worden, hele economie stort nu al in hier in Nederland, Vlaanderen, Friesland en Belgie. (05) Vertel aub jouw ervaring mbt Blankenhaat, persoonlijk of gezien, gehoord? HEt zelf meemaken is nodig hierbij, ipv horen zeggen, gelezen of fantasie. (06) De harde WAARHEID is dat bijna alle ZWARTEN uit India en Afrika echte Blankenhaters zijn ok en ik kom uit de zwarte werelden dus ik heb het zelf gezien en gehoord. Blanken zijn echt het meest gehate RAS op aarde denk ik nu. En men wil nu Blanken dus ook nog Blankenhaat bijbrengen en Zelfhaat wat dus een geestelijke White Genocide is en geestelijk vernietigend. (07) Ik kende diverse jonge kinderen, oa een meisje in mijn flat, vroeger met mijn ex vrouw en zij was mishandeld, verkracht ok en zij zat middenin een hele identiteitscrisis en was geestelijk kapot gemaakt ok net 9 jaar, Jennifer, 2006 was het, en haar nooit meer terug gezien, nadat zij was opgenomen in een inrichting. Dus daarom is het begrip god pure onzin, en pure fantasie. Ga dit maar zelf vragen aan al die tientallen miljoenen mishandelde en verkrachte jonge kinderen, wereldwijd. Geloof liever dat wij door Papa Satan zelf zijn geschapen naar zijn evenbeeld........ gehoord van Wieroe (RIP 09.09.2022) (08) Blanken als Etnische mInderheid in Nederland, Vlaanderen, Friesland, Belgie gaan echt dood gediscrimineerd worden en massa verkracht en helemaal afgespietst worden als het ooit na 2040 zover zal komen, REF Liedewij de VOS , Forum voor Democratie: ' ........ wij zijn de laatste generatie Nederlanders die NOG geen minderheid zijn.....' Doemscenario. (09) ..... Uiteindelijk kunnen deze laatste psychopatische, dood in genaaide, doorgedraaide Nederlanders dan in de toekomst beslissen om alle dijken, dammen en waterwerken maar op te blazen en Nederland terug te geven aan de ZEE, na ons de zondvloed......... laat hen lekker verzuipen ......... ================================= |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() zie dit
raar ok hoe negers dus zo tekeer gaan, zo hersenloos zijn ze, In India heb je het hindoeisme en daar is men gek op schminken in alle kleurtjes dus men zal ZWARTE PIET uit Nederland juist GEESTverruimend en Verlichtend vinden, zo zie ik het ook en ik ben zelf bruine Bharatiya PV RAStype. Een mooie, Fris Tomaatgroene Groene Hollandse Piet zou ik echt super vinden ipv wit of zwart schminken. Of een HOllandse Papagaai kleurtjes piet die dus alle napapegaait van zijn zwarte knechten....... Een echte vieskleurige, orginele Hollandse Koelie pietje met staart lijkt mij ook geen gek idee. een Huisneger PIetje kan lekker bloot erbij rondlopen he, man of vrouw of bottom Tgirly hahha Er waren geen HOMO Pietjes he, geen Tgirl PIetjes........ enz enz Ik teken toch voor volledige EERHERSTEL en VRIJHEID van het ZWaRTE pietjes feest ok en ik ken de keiharde, zielige, rampzalige, IJSkoude, bloedige geschiedenis van het Witte Europa aardig. Vroeger was ahw elke winterse periode een moordende HONGER winter voor de meerderheid van de blanken met bittere, ijzige kou. Het stoomschip van Santa Claus bracht dus de noodzakelijke wintervoorraad voedsel naar de Nederlandse havens ok. HIstorisch feit. EERHERSTEL oudhollandse Pietjes feest vind ik wel noodzakelijk met deze ideeen als UPGRADE he synchroon met de Groene Economie. IK zal hierover nog verder fantaseren ok. een ding is mij nu wel duidelijk: negers zijn echt anders geevolueerd in Afrika dan de gekleurde koelie rassen uit oude INdia en ook neuronisch en cognitief zijn de verschillen Gigantisch ok, Bont gekleurde Afro Rassen VERSUS de Bont gekleurde Koelie Rassen uit INDia. Natuurlijke biodiversiteit he bij tropische mensaapjes. ======================= https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwartepietendebat Zwartepietendebat Artikel Overleg Lezen Bewerken Brontekst bewerken Geschiedenis Hulpmiddelen Uiterlijk Tekst Klein Standaard Groot Paginabreedte Standaard Volle breedte Kleur (bèta) Automatisch Licht Donker Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie Een protest tegen Zwarte Piet in Amsterdam, 2013 College van socioloog Peter Achterberg van Tilburg University in 2015 in een pietenpak over de duiding van de discussie waarbij hij een groep ziet die cultuurrelativering aanhangt en anderzijds een groep die het begrip Zwarte Piet verstoffelijkt als iets echts en onveranderlijks (reïficatie). Poster met de tekst "Zwarte Piet = Racisme" Het zwartepietendebat of de zwartepietendiscussie is een maatschappelijk debat over Zwarte Piet in Nederland en in mindere mate in België, dat aanvankelijk meer media-aandacht kreeg en urgenter werd jaarlijks in de periode voorafgaand aan en rondom de Sinterklaastijd. Tegenstanders van Zwarte Piet stellen dat de figuur stereotyperende en racistische eigenschappen heeft en daardoor ook opvoedkundig niet geschikt is. Voorstanders stellen dat Zwarte Piet een onschuldig en kindvriendelijk folkloristisch figuur is dat voortkomt uit de Nederlandse traditie. Bij discussies over racisme wordt ook onderscheid gemaakt tussen vooroordelen, discriminatie en uitlatingen of houdingen die door sommigen niet als zodanig worden erkend doch door anderen desalniettemin wel als kwetsend, beledigend of stuitend worden ervaren. Dit gegeven speelt een centrale rol in het Nederlandse zwartepietendebat. De bestuursrechter van de Amsterdamse rechtbank oordeelde in juli 2014 dat het uiterlijk en gedrag van Zwarte Piet leiden tot het beeld dat zwarte mensen ondergeschikt en dom zijn.[1] Uit opiniepeilingen tussen 2013 en 2020 blijkt een dalende trend in het aantal voorstanders van het behoud van traditionele uiterlijk van de pietenfiguur. Achtergrond Zie Zwarte Piet voor het hoofdartikel over dit onderwerp. In 1836 schreef de archivaris Laurens Philippe Charles van den Bergh voor het eerst over den zwarten knecht van St. Nikolaas.[2] Voordien was er reeds de folklore van zwart geschminkte klazen en boemanfiguren. De eerste afbeelding van een zwarte knecht van Sinterklaas verscheen in 1850 in het prentenboek Sint Nikolaas en zijn knecht van onderwijzer Jan Schenkman met tekeningen van een onbekende maker. Schenkman publiceerde zijn boekje op het moment dat de tijdsgeest aan het veranderen was; de slavernij in de koloniën stond onder druk of werd al afgeschaft. Het houden van slaven was in Nederland reeds lang ongebruikelijk, waardoor de afbeelding niet op te vatten is als een huisslaaf, maar een knecht in betrekking.[3] In de loop der tijd zijn er elementen in de rol van Zwarte Piet geslopen, waarbij negatieve stereotypen van zwarte mensen werden gehecht aan Zwarte Piet.[4] Het reduceren van Zwarte Piet tot een uiting van het koloniale denken is volgens literatuurwetenschapper Rita Ghesquiere "een sterke vereenvoudiging" die geen recht doet aan het historische materiaal.[5] Pas vanaf de jaren zestig van de 20e eeuw kreeg Piet weer een positiever imago. Geschiedenis https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwartepietendebat ======================= |
![]() |
![]() |