Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 12 januari 2005, 15:14   #1
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard Wat krijgen we nu?????

Hoewel ik nog slechts sporadisch aan deze fora deelneem, blijk ik plots een aantal lieden en moderatoren voor het hoofd te hebben gestoten. De reglementen zijn veranderd!
Bepaalde lieden, zoals Turkje, Raf e.a. mogen ongeremd andere deelnemers dom, laf, onnozel etc...noemen, maar koosnaampjes als faecalofieltje zijn nu beledigend.
Is er een actie 'bescherm homo's en allochtonen' gestart?
Als die beschermelinkjes zonodig een uitlaatklep nodig hebben, dat ze dan een eigen forum opstarten!
De houding van de moderatoren is ronduit belachelijk.

Nou ja, ze doen maar, ik hou het een tijdje voor gezien.
dorus is offline  
Oud 12 januari 2005, 15:37   #2
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Beste,

Ik had de eer een melding van uw hand te mogen aanschouwen. Dit gevoel van eer ruimde helaas al snel plaats voor een gevoel van verontwaardiging.

Verontwaardiging die ontstond uit de toon van uw bericht die nogal neerbuigend was naar ons toe.

Vermoedelijk vloeit dit alles voort uit het feit dat u de twijfelachtige eer had een waarschuwing te mogen ontvangen van iemand van het moderatieteam voor persoonlijke aanvallen. Vermits u dus in de fout ging is het niet gepast op dergelijke wijze te reageren, om die reden wil ik dan ook zeggen dat een permanente ban de uwe is indien u zich niet schikt naar onze regels.

Regels die onder andere een beschaafde omgang met elkaar op dit forum voorzien.

Mvg,
Daarover gaat het dus: beledigingen van Skill, Turkje, Raf e.a. zijn welkom, ja gewenst!

Zo diep is dit forum gevallen.

Ajuus!!!!

Laatst gewijzigd door dorus : 12 januari 2005 om 15:38.
dorus is offline  
Oud 12 januari 2005, 15:43   #3
Jeroen

Standaard

Privéberichten?

Overigens zijn beledigingen naar u toe ook geknipt en bent u niet de enige die een waarschuwing hebt ontvangen. Wees gerust u bent niet de enige die zich geviseerd voelt als hij een waarschuwing ontvangt
Nu afgezien daarvan, gaat dat wat u hier publiceert over uw houding naar ons toe.

Ik vond uw toon in uw melding nogal ongepast, het is niet omdat u het ergens niet mee eens bent dat dat u reden moet geven ons belachelijk te maken via meldingen.
Wij zijn hier uw pispaal niet.

Het is hier eenvoudigweg ons forum, waar onze regels gelden en daar hebt u zich bij neer te leggen en indien dat niet lukt kunt u nog steeds op een ander gaan of zelf een forum opstarten en de kosten betalen.
Jeroen is offline  
Oud 12 januari 2005, 16:00   #4
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Hoewel ik nog slechts sporadisch aan deze fora deelneem, blijk ik plots een aantal lieden en moderatoren voor het hoofd te hebben gestoten. De reglementen zijn veranderd!
Bepaalde lieden, zoals Turkje, Raf e.a. mogen ongeremd andere deelnemers dom, laf, onnozel etc...noemen, maar koosnaampjes als faecalofieltje zijn nu beledigend.

Ik heb eerder het gevoel dat u degene bent die "homo's en allochtonen" (wat u daaronder ook moge verstaan) viseert.

Citaat:
Als die beschermelinkjes zonodig een uitlaatklep nodig hebben, dat ze dan een eigen forum opstarten!
Gezien het grote aantal racistische postings op dit forum, vind ik uw aantijging eerder "ronduit belachelijk".

Citaat:
Om het met een bekende politieke slogan te zeggen die u wel zal aanstaan: WOORD HOUDEN !!
Oud 12 januari 2005, 16:17   #5
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het reglement is helemaal niet veranderd, persoonlijke aanvallen zijn hier nooit toegestaan. Dat weet u goed genoeg, er kwamen genoeg meldingen van uw hand binnen. Wat wel veranderd is, is dat we nu sneller ingrijpen. Als u trouwens eens zou gaat zien in de threads waar u vandaag actief was, zal u zien dat beledigingen aan uw adres ook geknipt werden. Bovendien was u niet de enige die een waarschuwing kreeg. Uw beschuldiging als zouden wij beschermelingen hebben gaat dus niet op.

Laatst gewijzigd door tronca : 12 januari 2005 om 16:18.
tronca is offline  
Oud 12 januari 2005, 17:14   #6
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daarover gaat het dus: beledigingen van Skill, Turkje, Raf e.a. zijn welkom, ja gewenst!

Zo diep is dit forum gevallen.

Ajuus!!!!
Waar heb ik jou beledigd? Trouwens ik heb al een ban aan mijn broek gekregen en let nu wel op. Ooit al eens de bbeledigende berichten naar mijn persoon gelezen of hou je je commentaar liever selectief?
Het Skill Effect is offline  
Oud 12 januari 2005, 17:21   #7
Jeroen

Standaard

En bij deze is dorus ook geband, hij vond het blijkbaar nog nodig een moderator via pb aan te "spreken".
Niet zo slim uiteraard
Jeroen is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be