Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 april 2005, 20:50   #1
Asgard
Burger

Asgard's schermafbeelding

Standaard Exposed: The Carlyle Group

Schokkende documentaire over de Carlyle Group, de achtergrond van de Amerikaanse democratie. Het bewijs dat onder andere Bush en de familie Bin Laden grof geld verdienen aan de oorlog in Irak en dat de aanslagen op 9/11 niet zo onverwacht waren als ze ons willen doen geloven.

Voor wie nog geloofd dat de oorlog in Irak een 'War on terror' is:

http://www.informationclearinghouse....rticle3995.htm
Oud 27 april 2005, 20:57   #2
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asgard
en dat de aanslagen op 9/11 niet zo onverwacht waren als ze ons willen doen geloven
wie zijn 'ze' ?

Laatst gewijzigd door Knipp : 27 april 2005 om 20:57.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2005, 21:18   #3
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp
wie zijn 'ze' ?
Jerommeke en Schalulleke...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2005, 21:19   #4
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
wie zijn 'ze' ?
De Bush-administratie/Neocons en het machtige wapen dat media heet.
Oud 27 april 2005, 21:40   #5
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en het machtige wapen dat media heet.
Hmm.
Was die 'schokkende' documentaire ook niet te zien via dezelfde media ?
Oud 27 april 2005, 22:10   #6
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Hmm.
Was die 'schokkende' documentaire ook niet te zien via dezelfde media ?
Mijn punt dus!
Dit is een nederlandse documentaire van de VPRO en niet van één of ander media conglomeraat geleid door een zionistische CEO zoals ABC, CNN, NBC, The New York Times, Washington Post, Newsweek,...
Bekijk de doc. maar, muggenziften is nergens voor nodig en tijdverspilling.
Oud 27 april 2005, 22:23   #7
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zionistische
jamaar wat is het nu ?

een gestapo politiestaat ?
of een zionistische samenzwering ?
Oud 27 april 2005, 22:30   #8
spaz322
Burgemeester

Standaard

asgard, laat u vooral ni van de slag brengen door het lage niveau van de mensen die niet beter kunnen reageren, al land er een ufo op het witte huis dan zullen ze het nog ni geloven

er zijn best wel mensen die deze input apprecieren
ik heb die VPRO reportage gezien op tv bij lichtpunt
de carlyle group bestaat uit een groot aantal bekende mensen die er alle baat bij hebben dat mensen zoals hierboven reageren

hetgene waar de carlyle group op uit is, is heel simpel, zoveel mogelijk wapens verkopen aan derde wereld landen, deze gaan dan schandalig grote leningen aan bij de wereldbank (denk wel dat ze die leningen ook nog eens "gunstig" gaan krijgen van wolfowitz) en gaan dan lekker oorlog voeren tegen etnische minderheden, als ze dit dan niet doen worden ze binnen enkele jaren bestempeld als rogue state en dan verkoopt de carlyle group weer wapens aan de "coalition of the corrupt" om die "rogue states" even een lesje te gaan leren

spijtig genoeg willen mensen zoals Knip, Chipie en alle andere "alles wat amerika doet is goed" mensen, dit niet zien en komen ze met argumenten in de trend van, liever amerika dan een of andere moslim staat, of ze zijn op 9/11 in de val gelopen om te geloven dat de oorlog tegen terrorisme ook echt moet gevoerd worden

nu ga ik hier weer hopen kritiek krijgen, maar dat kan me niks schelen
de documentaire die asgard post is een hele goeie, en de mensen die nu commentaar gaan spauwen hebben 99% kans niet eens de moeite gedaan om die te bekijken

"Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997.

Laatst gewijzigd door spaz322 : 27 april 2005 om 22:31.
spaz322 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2005, 22:31   #9
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

gelukkig is er nog the guardian

http://www.guardian.co.uk/internatio...327956,00.html
Oud 27 april 2005, 22:34   #10
spaz322
Burgemeester

Standaard

the consortium?
"International Strategy Group" ?

nee er zijn geen samenzweringen of rare genootschappen die al die rare dingen voor handen hebben die wij hier al een tijd lang vertellen

"Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997.
Oud 27 april 2005, 22:35   #11
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spaz322
en de mensen die nu commentaar gaan spauwen hebben 99% kans niet eens de moeite gedaan om die te bekijken
ach ach ach

ik had die docu al gezien

maar als dit enkel moet dienen ( zoals al meteen blijkt na een voorzichtig tastend vraagje ) om een zionistisch komplot te bewijzen , dan pas ik
Oud 27 april 2005, 22:37   #12
spaz322
Burgemeester

Standaard

Citaat:
ach ach ach

ik had die docu al gezien

maar als dit enkel moet dienen ( zoals al meteen blijkt na een voorzichtig tastend vraagje ) om een zionistisch komplot te bewijzen , dan pas ik
dat zeg ik niet he
ik kaart alleen maar aan dat die carlyle group misdadigers in maatpak zijn die per toeval binnen de lijnen van de wet opereren en verantwoordelijk zijn voor practisch alle oorlogen ter wereld, niet dat die oorlogen en hun uitkomst hun wat kan schelen, ze verkopen meestal aan beide partijen, als dat niet winstgevend is

Laatst gewijzigd door spaz322 : 27 april 2005 om 22:37.
Oud 27 april 2005, 22:38   #13
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
the consortium?
"International Strategy Group" ?

nee er zijn geen samenzweringen of rare genootschappen die al die rare dingen voor handen hebben die wij hier al een tijd lang vertellen
maar dat is toch oud nieuws

ik weet al 20 jaar dat de amerikaanse politieke elite verweven is met de economische

jullie komen hier keer op keer het warm water uitvinden

enkel en alleen om te kunnen roepen POLITIESTAAT ! KOMPLOT ! ZIONISTEN ! enz

Laatst gewijzigd door Knipp : 27 april 2005 om 22:46.
Oud 27 april 2005, 22:39   #14
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
niet dat die oorlogen en hun uitkomst hun wat kan schelen, ze verkopen meestal aan beide partijen, als dat niet winstgevend is
en denk je dat franse chinese of belgische bedrijven anders denken ?

Laatst gewijzigd door Knipp : 27 april 2005 om 22:39.
Oud 27 april 2005, 22:45   #15
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en verantwoordelijk zijn voor practisch alle oorlogen ter wereld,
Sure. Die satanische amerikanen toch. Verantwoordelijk voor alle oorlogen in de voorbije zes eeuwen.
Oud 27 april 2005, 22:53   #16
spaz322
Burgemeester

Standaard

ik weet ook wel dat mijn opmerking niet "nieuw" zijn
maar hoe kort is het geheugen van de mens in het algemeen?
tis nog niet eens honderd jaar geleden dat er geroepen werd "nooit meer oorlog" en we hebben sindsdien niets anders meer gedaan dan oorlog voeren, voor steeds hoger wordende winstmarges van de wapenleveranciers

en idd, tzijn niet enkel de amerikanen, maar het zijn wel de grootste en belangrijkste
de amerikaanse wapenindustrie vergelijken met die van belgie is als de aarde vergelijken van vorm met een knikker

Oud 27 april 2005, 22:54   #17
spaz322
Burgemeester

Standaard

en zolang de amerikanen het "goede" voorbeeld gaan blijven geven, dan doet iedereen maar mee, want de amerikanen doen het toch ook?

Oud 27 april 2005, 23:03   #18
Gauss
Burgemeester

Gauss's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik weet ook wel dat mijn opmerking niet "nieuw" zijn
maar hoe kort is het geheugen van de mens in het algemeen?
tis nog niet eens honderd jaar geleden dat er geroepen werd "nooit meer oorlog" en we hebben sindsdien niets anders meer gedaan dan oorlog voeren, voor steeds hoger wordende winstmarges van de wapenleveranciers

en idd, tzijn niet enkel de amerikanen, maar het zijn wel de grootste en belangrijkste
de amerikaanse wapenindustrie vergelijken met die van belgie is als de aarde vergelijken van vorm met een knikker
De amerikanen zijn misschien wel absoluut de grootste wapenindustrie maar relatief gezien (dus ten opzichte van de bevolking) denk ik dat ze moeten onderdoen voor bv Frankrijk of Rusland. Landen trouwens met een minder ethische exportpolitiek. (of is China een democratie, is Iran een stabiele bondgenoot?).

Welke oorlogen hebben ze trouwens concreet op hun geweten?

*Disclaimer : Ik geloof niets totdat het op DrudgeReport verschenen is*
[/size]

Laatst gewijzigd door Gauss : 27 april 2005 om 23:06.
Gauss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2005, 23:04   #19
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
asgard, laat u vooral ni van de slag brengen door het lage niveau van de mensen die niet beter kunnen reageren,
Dat is toch werkelijk straf, beste spaz322.

Asgard moet u echt niet waarschuwen voor het lage niveau van het forum.

Een bloemlezing?

Citaat:
Feminisme is niets anders dan een zionistisch instrument die blanken onverschillig moet maken tegen de gewenning en het stimuleren van homofilie. Net als materialisme, Marxisme, multikul-perversie (AIDS, SOA's, rassenmenging) en vrijmetselarij heeft het als doel blanken onder controle te houden,de weerbaarheid af te nemen om ons uiteindelijk te vernietigen.

Bron
Citaat:
Het Walhalla, de Asengaard en verblijfplaats van Odin is het hoogste doel dat de Germaanse strijder nastreeft. Slechts de ondergang op het slachtveld brengt de eeuwige roem op de klavervelden van het Walhalla!

Bron
Citaat:
Geniet er maar van, zolang het nog duurt.
De multikulturele tijdbom tikt rustig verder... Wanneer de boel ontploft zal het pompen of verzuipen zijn. Of we hem winnen is volkomen irrelevant voor mij, ik heb voor mezelf al uitgemaakt dat ik niet wil sterven als een lafaard. Mijn leven is mij niks meer waard, ik ben zelfs in staat mij op te blazen met een bommengordel en als martelaar te sterven.
Victory or Valhalla!

Bron
Kan het nog lager?

Vreemd genoeg hoort men u nooit fulmineren tegen dit soort taaltje.

Maar als iemand het aandurft niet elke anti-Amerikaanse of anti-"Zionistische" roddel blindelings te geloven, dan bent u er meteen met uw terechtwijzingen!
En om de lieve Asgard (die mijn liefde trouwens heeft afgewezen ) voor het lage niveau van anderen te waarschuwen.

Vreemd.
Oud 27 april 2005, 23:18   #20
Gauss
Burgemeester

Gauss's schermafbeelding

Standaard

Ik heb de eerste minuten gezien van de documentaire en ik heb niets gezien dat ik nog niet wist. Komt er nog substantieel bewijs voor een zionistisch (waarom zionistisch, noem het toch joods, kom toch uit voor het anti-semitisme, maakt het makkelijker voor iedereen) complot?

Dat lobbyen een sport is in Washinton (of Brussel) en dat oudpolitiekers wel eens een goedbetaald of belangrijke job krijgt bij een of andere investeringsbank of bedrijf is voor de meeste mensen wel duidelijk. Maar is er enig bewijs dat deze groep de oorlog tegen terreur veroorzaakt heeft (door bv 9/11 te veroorzaken)?

*Disclaimer : Ik geloof niets totdat het op DrudgeReport verschenen is*
[/size]
Gauss is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be