![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ... flirten ?
Ik vind dat allesbehalve grappig. Hoe denken jullie daarover ? Ongewenst flirt - en geïnsinueergedrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() grappig dat ik dit nu net toevallig tegen kom eigenlijk.
gewoon laten gaan he Alcazar jongen er is niks verkeerd aan ongecompliceert genieten van het leven.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 mei 2005 om 00:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() je eens amuseren?
Laatst gewijzigd door Eternity : 4 mei 2005 om 08:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je er echt een hekel aan hebt, dan neem je die persoon even apart (= belangrijk!) en zeg haar klaar en duidelijk dat je haar houding niet kunt apprecieren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Wat versta je onder flirtgedrag ?
Hoe ver gaat ze ? Wat onnozel geflirt wil nog niets zeggen, als ze je broek aftrekt is het al wat anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ze u dan nog niet met rust laat is het een lompe trut en moogt ge ze hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Wees gevleid.
Flirten is altijd leuk, doe gewoon mee, zelfs al ben je helemaal niet in haar geïnteresseerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() yep
er zou veel meer geflirt moeten worden flirten is gezond !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Jaja, maar trop is teveel.
Ik wil ook eens alleen over straat wandelen, eens alleen ergens naartoe gaan ... Nu moet ik me altijd naar binnen haasten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Flirten is inderdaad leuk, maar trop is teveel, zoals met alles trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Kom ons achteraf maar vertellen hoe het uitgedraaid is. We zijn benieuwd.
Laatst gewijzigd door Geertje : 4 mei 2005 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() Proficiat met je 7000 posts trouwens! |
|
![]() |
![]() |