![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Mijn kind pedofiele neigingen | |||
Het geluk van mijn kind komt op de allereerste plaats en ik gun het hem/haar van harte |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
ik zou het aanvaarden want het is het geluk van mijn kind maar ik zou het er best moeilijk mee hebben |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
mijn kind pedofiele neigingen???? Buiten ermee, geen pedofielen in mijn huis (lees: ik ben dus een onmens) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
ik zou er mee naar de psycholoog, psychiater,... etc. gaan. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 58,33% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() nieuwe poll.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Slechte vergelijking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(we komen rap tot de essentie van dit topic ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pedofilie is niet maatschappelijk aanvaardbaar omdat het zich niet afspeelt tussen consenting adults en er dus geen sprake is van wederzijdse toestemming.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 5 mei 2005 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag u niet om morele waarden te formuleren, ik vraag u wetenschappelijke argumenten tegen pedofilie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Raf, ge zou es moeten leren de mongolen te negeren...selectiviteit is alles!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() *zelfcensuur*
Laatst gewijzigd door Eternity : 5 mei 2005 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijgevolg is dit geen element als objectief element bij het beoordelen van homoseksualiteit of pedoseksualiteit/-filie. Dit is immers de discussie over het oordeel van de zaak "an sich". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() Mensen die zich te buiten gaan aan pedofilie, homofilie, necrofilie en zoöfilie zijn geestelijk ziek en moeten geholpen worden.
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie verwerpen alle waarden om homofilie te doen aanvaarden. (God en de Kerk moeten het hier voortdurend ontgelden) In ruil stellen jullie een liberaal principe : zelfbeschikkingsrecht. Het homohuwelijk als symbool voor jullie overwinning op de "oude" waarden. Nu het adoptierecht : een heel discours zuiver gebaseerd op wetenschappelijke vindingen. Nu de vraag, concreet : Mag pedofilie verworpen worden omv een goddelijk / liberaal principe ? (waarom is jullie liberaal principe objectief beschouwd beter dan een ander principe of het onze ?) Bovendien : waarom geldt dit zelfbeschikkingsrecht niet voor kinderen (wetenschappelijke argumenten !) ? Laatst gewijzigd door PAJOT : 5 mei 2005 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...73&postcount=8
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() zelfbeschikkingsrecht, omdat het bij homosexualiteit om 2 consensuele volwassen gaat, bij pedosexualiteit is dit niet het geval en is er dus ook geen sprake van zelfbeschikking.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is toch wel diep intriest dat sommige mensen hier het verschil tussen een kind en een volwassene niet kennen.... in de kerk hebben ze daar ook last van.
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Seks met iemand die één dag jonger dan 16 is, is een misdaad. Seks met een 16-jarige is aanvaardbaar. Daar komt uw onnozele voorwaarde in de praktijk op neer. Knap en zeer konsekwent waardenpatroon hoor ! |
|
![]() |
![]() |